نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تکین بکسل
دفعات بازدید : 129020
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 129020
حلقه اسلینگ فولادی گلابی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55422784
021-55422738
takinwirerope@yahoo.com

حلقه اسلینگ فولادی گلابی

(pear master link)

حلقه اسلینگ Mater link از جمله اتصالات لیفتینگ می باشد که در تولید اسلینگ های زنجیری و سیم بکسلی بکار گرفته می شود. حلقه اسلینگ هم در گرید های پر کربن فولادی و هم در گرید های ضد زنگ استنلس استیل تولید می شود. حلقه اسلینگ گلابی شکل کاربری محدودتری نسبت به حلقه های اسلینگ بیضی شکل دارد اما در اتصالات اسلینگ های چند شاخه در برخی موارد بکار گرفته می شود.
حلقه اسلینگ اغلب در گرید فولادی G80 تولید می شود تا مقاومت کششی مناسبی به منظور لیفتینگ بار های سنگین داشته باشد. اغلب تولید کنندگان حلقه اسلینگ فولادی G80 از ظریب امنیتی 5:2 در تولید این اتصال لیفتینگ استفاده می کنند تا از امنیت کاربری اطمینان حاصل نمایند. حلقه گلابی هم در سایز های اینچی و هم بصورت تناژ دار مورد استفاده قرار می گیرد. روش تولید حلقه اسلینگ گلابی، بیضی و دایره یکسان بوده و با خم کاری مفتول های فولادی و جوش کاری دقیق آنها صورت می پذیرد.
حلقه فولادی گلابی در منتهی علیه بالایی اسلینگ ها یعنی جایی که رشته های مختلف اسلینگ زنجیری و یا سیم بکسلی به هم می رسند مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب نمونه های حلقه اسلینگ در بازار ایران تولید کشور چین هستند اما بصورت محدود نمونه هایی از حلقه اسلینگ برند CROSBY کروزبی آمریکا یا کارل اشتال آلمان نیز یافت می شود.
حلقه گلابی اسلینگ به سبب آسیب پذیری محیطی در تماس با رطوبت و به منظور جلوگیری از زنگ زدگی یا بصورت رنگ کاری کوره ای و یا بصورت آبکاری شده گالوانیزه گرم و به رنگ نقره ای مات در بازار یافت می شود. هر یک از شکل های حلقه اسلینگ بیضی، گلابی و دایره ای شکل برای عملکرد با تعداد رشته های مختلف اسلینگ و در شرایط خاصی ایده آل هستند. حلقه گلابی اسلینگ با ایجاد فضای محدودتری برای بازی در اتصال اسلینگ سبب کاهش سایشی سطحی می شود اما در عین حال در نقطه منحنی با قوس بالا بیشترین میزان تمرکز تنش را تحمل می کند. بازرگانی تکین بکسل وارد کننده انواع حلقه اسلینگ و کلیه اتصالات و ادوات لیفتینگ بار در ایران می باشد.

حلقه اسلینگ فولادی گلابی
دیگر محصولات
کارابین استیل
کارابین استیل
شگل
شگل
قلاب دینام استیل
قلاب دینام استیل
رابط زنجیر فولادی سایز 8 و 10
رابط زنجیر فولادی سایز 8 و 10
شگل استیل
شگل استیل
مهارکش استیل
مهارکش استیل
بست بکسل استیل
بست بکسل استیل
شگل نعلی شکل 9 تن
شگل نعلی شکل 9 تن
بست بکسل استنلس استیل 316
بست بکسل استنلس استیل 316
قلاب دینام نری سایز 12
قلاب دینام نری سایز 12
بازگشت به اتصالات
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید تسمه حمل بار و تسمه شالی
نانوتجارت تسمه حمل بار
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved