نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تکین بکسل
دفعات بازدید : 128918
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 128918
جرثقیل دستی 2 کاره زنجیری
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55422784
021-55422738
takinwirerope@yahoo.com

جرثقیل دستی 2 کاره زنجیری

(2D chain block)

جرثقیل دستی دو کاره تنها با قابلیت لیفتینگ عمودی بار و همراه با یک قلاب سقفی به بازار عرضه می شود. جرثقیل دستی زنجیری 2 کاره از تناژ 1 الی 10 تن با برند های ویتال اصلی ژاپن، ویتال طرح چین، گرینگتون، ایبل و برند های دیگر در بازرگانی تکین بکسل قابل عرضه است.
جرثقیل دستی زنجیری که از نیروی دست انسان برای لیفتینگ بار کمک می گیرد بر حسب تناژ دارای سرعت عمل مختلفی در لیفتینگ است. هر اندازه ظرفیت وزنی جرثقیل دستی بالاتر رود سرعت عمل آن پایین تر می آید. از همین روست که برای ظرفیت های بالاتر از 5 تن بجای استفاده از جرثقیل دستی کاربری جرثقیل برقی پیشنهاد می شود.
جرثقیل دستی زنجیری 2 کاره قابلیت تبدیل به 4 کاره با استفاده از یک کالسکه دستی یا زنجیری را دارد. این جرثقیل ها بصورت کلی در دو نوع بوش دار و بلبرینگ دار تولید می شوند که نمونه بلبرینگ دار آنها محبوب تر می باشد.
جرثقیل دستی زنجیری 2 کاره علاوه بر قلاب در بالا برای اتصال به شقف یک قلاب در اتصال پایین زنجیر فولادی برای اتصال به بار نیز دارد. قلاب پایینی جرثقیل از گرید فولادی G80 و از نوع قلاب ضامن دار می باشد که امنیت در لیفتینگ بار را فراهم آورد.
برند های مختلف تولید کننده جرثقیل دستی از ضرایب ایمینی مختلفی در تولید این ابزار لیفتینگ بار استفاده می کند که حداقل ضریب 3:2 برای محصولات چینی و برخی از برند ها مانند ویتال VITAL اصلی ژاپن از ضریب امنیتی 5:2 استفاده می کند. بدنه بیرونی بلوک جرثقیل دستی زنجیری از آلیاژ های سخت آلومینیوم تشکیل شده است که در داخل از چند بوش، دنده اسپراکت و چرخدنده در قطر های مختلف برای انتقال و تبدیل نیرو استفاده می کند.
جرثقیل دستی زنجیری اغلب برای لیفتینگ بار در ارتفاع 3.5 الی 6 متر مورد استفاده قرار می گیرد. زنجیر دستی اتصال این جرثقیل ها در سایز 6 میلیمتر و از گرید پایین آهنی انتخاب شده و بصورت گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب و خرید جرثقیل دستی بر حسب تناژ و شرایط کاربری شما نیاز به بررسی مهندسی داشته که گروه مهندسین تکین بکسل آماده ارائه خدمات مشاوره خرید این محصولات در ایران هستند.

جرثقیل دستی 2 کاره زنجیری
دیگر محصولات
وینچ برقی مصالح ساختمان 600-1200 کیلوگرم
وینچ برقی مصالح ساختمان 600-1200 کیلوگرم
جرثقیل برقی 4 کاره تویو TOYO 3 تن
جرثقیل برقی 4 کاره تویو TOYO 3 تن
جرثقیل برقی 3 فاز کیتو KITO
جرثقیل برقی 3 فاز کیتو KITO
جرثقیل دستی زنجیری ویتال VITAL
جرثقیل دستی زنجیری ویتال VITAL
پولیفت ویتال
پولیفت ویتال
جرثقیل دستی
جرثقیل دستی
پولیفت زنجیری اصلی ویتال VITAL
پولیفت زنجیری اصلی ویتال VITAL
بازگشت به جرثقیل سقفی
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید تسمه حمل بار و تسمه شالی
نانوتجارت تسمه حمل بار
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved