نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
رایان بکسل عرضه سیم بکسل و زنجیر بصورت خرد متری و کلان در رایان بکسل با ارزان ترین قیمت
دفعات بازدید : 2780
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 2780
سیم بکسل روکش دار 3 به 5
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55400509
rayan.boxel@gmail.com

سیم بکسل روکش دار 3 به 5

(5mm pvc coated wire rope)

سیم بکسل روکش دار در سایز 3 به 5 در واقع دارای یک مغزی فولادی با قطر 3 میلیمتر می باشد که با قرار گرفتن روکش پلاستیکی از جنس PVC به قطر نهایی 5 میلیمتر رسیده است.
سیم بکسل روکش دار 3 به 5 در قسمت مغزی فولادی با ساختار های مختلفی از جمله 7X7 و 6X19 قابل عرضه می باشد که ساختار 6X19 با انعطاف بالاتر و کاربری گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرد. سیم بکسل روکش دار در سایز 3 به 5 هم بصورت وارداتی اغلب از کشور چین در رایان بکسل عرضه می شود هم بصورت داخلی که در واقع روکش کاری پلاستیکی آن در ایران صورت گرفته است. نمونه های چینی از سیم بکسل روکش دار دارای مقاومت سایشی و طول عمر بالاتری نسبت به نمونه های ایرانی بوده و قیمت بالاتری دارند.
سیم بکسل روکش دار 3 به 5 در رنگ های مشکی، سفید، آبی، قرمز، سبز و زرد در رایان بکسل عرضه می شود که رنگ های مختلف روکش طبق خواست مشتریان انتخاب شده و تاثیری بر قابلیت های مکانیکی سیم بکسل روکش دار ندارد. لازم به ذکر است که استفاده از روکش های پلاستیکی بر روی سیم بکسل روکش دار که اغلب دارای کاربری باشگاهی هستند تنها به منظور ایجاد ممانعت از تماس سیم بکسل با سطوح حساس مانند پوست دست و یا به منظور جلوگیری از پارگی مفتول های استرند سیم بکسل صورت گرفته و عملا سیم بکسل روکش دار ضد زنگ محسوب نمی شود.
بازرگانی رایان بکسل مشاور شما در امر انتخاب و خرید انواع سیم بکسل های صنعتی از جمله سیم بکسل روکش دار باشگاهی در ایران است.

سیم بکسل روکش دار 3 به 5
دیگر محصولات
سیم بکسل تاورکرین پوست ماری 19 رشته
سیم بکسل تاورکرین پوست ماری 19 رشته
بازگشت به سیم بکسل فولادی و استنلس استیل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved