نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
میکرو صنعت سر پیچ گوشتی سود کم + رضایت مشتری = فروش بالا
دفعات بازدید : 1273015
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 1273015
الماس
,,تولید کننده,عمده فروش,
مرکزی تهران
021-66721823
021-66750367
micro_sanat2003@yahoo.com

الماس

الماس های تراشکاری که به نام اینسرت نیز شناخته میشوند ابزاری برای تراش و براده برداری از روی سطوح مختلف فلزی هستند که دارا تنوع بسیارزیادی هستند که این تنوع شامل شکل هندسی ابعاد و آلیاژ آنها میشود.

الماس DNMG 150608 - CNMG160608 - TPKN 22 - TPKN 16 - SPKN 12 - SPKN 16 - APKT 10 - APKT 16

الماس های جوشی - تعویض شو - جوشی P30-P40-K10-K20-HS-H1S

عامل فروش انواع الماس ها تراشکاری - براده برداری - فولاد تراش - استیل تراش-سوپر آلیاژ - قیمت الماس - قیمت اینسرت - میکرو صنعت

اینسرت ها در واقع مد ارتقاع یافته تیغچه های تراشکاری هستند که برای استفاده از آنها دیگر نیازی به تیز کردن نخواهید داشت و به راحتی قابل تعویض هستند .
در واقع همین موضوع باعث شده تا امروزه کاربرد بسیار فراوانی در تراشکاری و فرزکاری داشته باشند چرا که تنوع گسترده آنها شما را قادر میکند تا آنها را به راحتی بر روی هلدر مناسب ببندید و فرایندهای مختلف مانند رو تراش - پیشانی تراشی - داخل تراشی - کف تراشی - سوراخ زنی و دنده زنی را انجام دهید .
شکل هندسی اینسرت ها تاثیر بسیار زیادی در کاربرد و استحکام آنها دارند اشکال مختلف این امکان را فراهم میکنندتا بتوان به قسمت های مختلف دسترسی پیدا کرد.برای مثال در برخی قسمت ها که فضای کافی جهت استفاده از الماس های مربعی شکل مانند CNMG وجود نداشته باشد از الماس های لوزی شکل مانند VNMG استفاده میشود .
گاهی اوقات ها هم شکل هندسی الماس ها تعیین کننده میزان استحکام آنها است .برای مثال برای براده برداری هایی با میزان باردهی بالا از الماس های مربعی شکل مانند CNMG یا SNMG استفاده میشود .

فروش انواع الماس های تراشکاری با برندهای سندویک - والتر - سکو - کرولای - لامینا - ZCC - JXJTC - هورن - میتسوبیشی - تگو تک و سایر برندهای موجود در بازار .
از ویژگی های بسیار مهم یک الماس جنس و آلیاژ بکار رفته در آن است که تعیین میکند یک الماس برای تراش چه فلزی مناسب است . اینسرت ها معمولا از جنس تنگستن کارباید با میزان سختی متفاوت و سرمت ها که ترکیبی از سرامیک ها با فلزاتی مانند آهن -کروم - نیکل و تیتانیوم هستند ساخته میشوند .
اینسرت های سرامیکی معمولا برای تراش فلزات سخت مانند استیل ضد زنگ استفاده میشوند که قیمت آهنا به مراتب از اینسرت های کاربایدی معمولی بالاتر است .

قیمت الماس ها تراشکاری - اینسرت های تراشکاری - الماس جوشی - میکرو صنعت - قیمت الماس - قیمت اینسرت - DNMG
الماس تراشکاری

الماس
دیگر محصولات
لوازم اندازه گیری
لوازم اندازه گیری
فرز تک پر
فرز تک پر
فرچه سیمی
فرچه سیمی
فرچه
فرچه
NUI
NUI
سنگ برش
سنگ برش
فرز فرم
فرز فرم
الماس نوک CBN
الماس نوک CBN
گرانیت بر 230 میلیمتر رونیکس RH-3501
گرانیت بر 230 میلیمتر رونیکس RH-3501
ضخامت سنج
ضخامت سنج
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved