نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3523
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3523
جرثقیل برقی چهار کاره 2 تن
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

جرثقیل برقی چهار کاره 2 تن

(2 ton electric hoist)

جرثقیل برقی زنجیری 2 تن هم بصورت تک فاز با کاربری محدودتر و هم بصورت 3 فاز برای لیفتینگ بار در محیط های کارگاهی و کارخانه ای تولید می شود. جرثقیل برقی زنجیری هم بصورت 2 کاره دارای یک قلاب برای اتصال به سقف و هم دارای یک ترولی بصورت 4 کاره برای انتقال افقی بار بر روی ریل های سقفی پس از فرایند لیفتینگ تولید می شود. جرثقیل برقی زنجیری 4 کاره هم بصورت نو و هم بصورت استوک کار کرده در ایران موجود و توسط ابزار بکسل مهرداد قابل عرضه می باشد.
جرثقیل برقی زنجیری 2 تن 4 کاره هم بصورت تک سرعته و هم بصورت دو سرعته قابل عرضه می باشد که موارد دو سرعته برای قرار دادن قطعات در مرحله پایین آوردن بار و در موقعیت های دقیق مورد استفاده قرار می گیرد. جرثقیل برقی 4 کاره از یک بلوک جرثقیل که شامل دنده ها، شافت و بلبرینگ در داخل است تشکیل شده است که به یک موتور الکتریکی 3 فاز قدرمند وصل می باشد. در قسمت بالایی این جرثقیل برقی به یک ترولی که ظرفیت وزنی آن می بایست متناسب با ظرفیت وزنی جرثقیل باشد مجهز می باشد. از یک دسته کنترل که هم می تواند بصورت سیمی و هم بصورت وایر لس باشد برای کنترل حرکت این جرثقیل استفاده می شود. دو عدد دکمه یکی برای کنترل لیفتینگ عمودی و دیگری برای حرکت افقی بار بر روی ریل بر روی دسته این جرثقیل برقی طراحی شده است. نمونه های دو سرعته از جرثقیل برقی 4 کاره در قسمت دکمه کنترل لیفتینگ از دو مرحله که یکی برای سرعت بالای حرکت و دیگری سرعت پایین حرکت است استفاده می کنند.
جرثقیل برقی زنجیری 2 تن چهار کاره در ایران با برند هایی چون کیتو ژاپن، وکتو چین، TXK چین و KATO ین قابل عرضه هستند. نمونه هایی از جرثقیل برقی دماگ آلمان نیز بصورت کارکرده در بازار یافت می شود.

جرثقیل برقی چهار کاره 2 تن
دیگر محصولات
وینچ تک فاز برقی ساختمانی 600 کیلویی
وینچ تک فاز برقی ساختمانی 600 کیلویی
پولیفت زنجیری 3 تن طرح ویتال
پولیفت زنجیری 3 تن طرح ویتال
جرثقیل دستی ویتال 1 تن چینی
جرثقیل دستی ویتال 1 تن چینی
تیفور سیم بکسلی چینی Supertil
تیفور سیم بکسلی چینی Supertil
مگنت صنعتی 2 تن
مگنت صنعتی 2 تن
بازگشت به جرثقیل سقفی و ادوات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved