نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3563
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3563
تسمه حمل بار 5 تن تخت
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

تسمه حمل بار 5 تن تخت

(5 ton flat webbing sling)

تسمه حمل بار 5 تن از نوع تخت به رنگ قرمز رنگ و در متراژ 2 الی 10 متر بصورت کامل دوخته شده و دارای دو سر حلقه بافته شده به بازار عرضه می شود. تسمه حمل بار در کنار سیم بکسل و زنجیر یکی از ادوات پر کاربرد در لیفتینگ بار محسوب می شود که نسبت به دو مورد دیگر آسیب پذیری بالایی در برابر سایش و برش داشته اما به سبب سطح پارچه ای و نرمی که دارد بکار گرفته می شود.
تسمه حمل بار 5 تن دارای عرض 125 الی 150 میلیمتر می باشد و در تولید آن از پلی استر با خلوص 98% استفاده شده است. سطح ابریشمی این تسمه باربرداری مانع از آسیب به سطوح حساس طی فرایند لیفتینگ می شود و از این رو تسمه حمل بار مناسب ترین انتخاب برای لیفتینگ اجسامی است که سطوح حساس به تنش های سایشی و برقس دارند. رنگ قرمر بکار گرفته شده در تولید تسمه باربرداری 5 تن تنها معرف ظرفیت لیفتینگ می باشد و معرف متریال خاصی نیست. تسمه حمل بار به سبب آسیب پذیری بالایی که در برابر تنش های برشی دارد با ظرایب امنیتی بالایی تولید می شود. نمونه های چینی از تسمه حمل بار دارای ضریب امنیتی 4:1 هستند اما برند های معتبر به تولید این محصول با ضریب امنیتی 7:1 می پردازند.
آسیب پذیری تسمه حمل بار در تماس با سطوح تیز سبب شده تا برخی کارخانجات از مفتول های سیمی فلزی در داخل بافت این محصول استفاده کرده و یا از پوشش های ژلاتینی برای ممانعت از پارگی تسمه استفاده نمایند.

تسمه حمل بار 5 تن تخت
دیگر محصولات
تسمه جغجغه 10 متری
تسمه جغجغه 10 متری
بازگشت به طناب و تسمه باربرداری
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved