نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزارجهان برش درعرصه صنعت به تنوع محصول وکیفیت برتر می اندیشیم
دفعات بازدید : 273817
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 273817

انواع دیسگ

دیسک گرانیت بر
دیسگ سرامیک بر
آسفلت بر
دیسگ بتن بر

گرانیت بر وسرامیک بر اهوا
گرانیت بر وسرامیک بر اهوا
گرانیت بر وسرامیک برآسرون ASRON
گرانیت بر وسرامیک برآسرون ASRON
دیسک آسفالت بر
دیسک آسفالت بر
ابزار زن بتن ساب
ابزار زن بتن ساب

آشنایی با دیسک گرانیت و سرامیک بر

دیسک گرانیت بر و دیسک سرامیک به‌عنوان ابزارآلات برشی از محصولات پرکاربردهستند. دیسک‌های برش در انواع مختلف برای امور برشی ازجمله سرامیک، گرانیت و… به‌کاربرده می‌شوند.در این مقاله سعی شده است به بررسی دیسک سرامیک بر و گرانیت بر پرداخته شود:

دیسک گرانیت بر
گرانیت برها همان‌طور که از اسمشان پیداست برای ساخت و برش سنگ‌های گرانیتی کاربرد دارند. جنس تیغه‌های گرانیت از الماس است. تیغه‌های الماس قابلیت برش در انواع مختلف ابزارآلات برش گرانیتی مثل انواع سنگ فرز گرانیت را دارند. گرانیت براز الماس باکیفیت بالا ساخته می‌شود. الماس به عنوان ماده‌ای سخت در مقایسه با ابزارآلات ساخته‌شده از کاربید سطح پرداخت‌کاری خوب و مناسبی تحویل می‌دهد. به‌طورکلی الماس کیفیت و طول عمر بیشتری را نسبت به سایر متریال ها دارد.

دیسک سرامیک بر
دیسک سرامیک بر با ویژگی‌های بسیار خوب تولید و به بازار عرضه می‌گردد. در ساخت دیسک سرامیک اهمیت زیادی به نیاز قطع دقیق، بدون پرش در مواد سخت داده می‌شود. سرامیک بر به‌عنوان جزوی از ابزارآلات برشی سرعت بالایی را در برش انواع سرامیک‌ها و کاشی دارا است. از لحاظ شکل ساختاری نیز لبه‌های برش صفحه سرامیک بر است. بهره‌گیری از دیسک سرامیک با کیفیت از شکستن و لب پر شدن سرامیک و کاشی‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد. ضخامت لبه برش این دیسک‌ها بسیار نازک بوده و سرعت بالایی در زمان کار دارند.

آشنایی با دیسک گرانیت و سرامیک بر
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved