نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
مبلمان اداری ایده ال
دفعات بازدید : 88468
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 88468

میز مدیرییتی

میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی
میز کنفرانس
میز کنفرانس
میز کنفرانس
میز کنفرانس
میز مدیرییتی
میز مدیرییتی

ارتفاع میز مدیریتی

ارتفاع میز مدیریتی باید به گونه ای باشد که نه خیلی بالاتر از نیم تنه بالایی انسان باشد چون باعث میشود که گردن درد دست درد را به همراه داشته باشد ، نه خیلی پایین تر از حد استاندارد باشد ، چون در آن صورت کمر درد شدیدی به همراه دارد. میز مدیریتی باید بسیار راحت و استاندارد باشد .

وسعت دید میز های مدیریتی

وسعت دید میز مدیریتی باید به گونه ای باشد که زمانیکه مدیر جلسه دارد یا تعداد بسیار زیادی اطراف میز مدیریتی و کنفرانس نشسته اند بتوانند به خوبی اطراف را دیده و مدیریت جلسه را به دست بگیرد اگر میز مدیریتی نتواند همه افراد را با چیدمانی منظم در دید مدیر نمایش دهد ، استاندارد نمیباشد.

حجم زیر میز مدیریتی

حجم زیر میز مدیریت باید به صورتی باشد که وقتی مدیر پشت میزش مینشیند به راحتی بتواند جا پایی زیر میز را در هر نقطه ای که میخواهد قرار دهد و به راحتی پشت میز مدیریتی کار های روزمره خودش را پیگیری کند. از آن گذشته اگر راحتی جای پای زیر میز مناسب نباشد پای مدیر به شدت خسته شده و کلافگی برای ایشان در پی دارد.

ارتفاع کانتر

ارتفاع کانتر های اداری یا بیمارستانی یا هر کانتری که وجود دارد باید به گونه ای باشد که استاندارد قد افراد چه افراد کوتاه قد و چه افراد بلند قد بتواند به راحتی از کانتر استفاده کنند. چون اگر ارتفاع کانتر بیش از حد بلند باشد افراد کوتاه نمیتوانند دسترسی راحتی به بیرون داشته باشند.

وسعت دید کانتر

وسعت دید کانتر های اداری ارتباط بسیار مستقیمی با ارتفاع آن دارد، البته این نیز حائز اهمیت است که طراحی لبه کانتر نیز تاثیر بسزایی در این زمینه دارد. اگر ارتفاع و ابعاد کانترها استاندارد باشد باعث میشود که کانتر دار بتواند به خوبی کار خود را انجام دهد.

پایین کانتر

پایین کانتر باید فضای بسیار مناسبی داشته باشد تا کانتر دار وقتی روی صندلی مینشیند بتواند به راحتی فعالیت کند، این نکته بیشتر در کانتر های مدارس و دانشگاه ها مد نظر است یا حتی در سمینار ها زمانی که استاد میخواهد بعد از تدریس طولانی برای استراحت پشت کانتر مینشیند باید شرایط و ویژگی های خاص خود را داشته باشد.

شاخص ترین وسیله

شاخص ترین وسیله ای که در یک اتاق مدیر به چشم میخورد میز مدیریتی است که انتخاب آن بسیار حائز اهمیت است. انتخاب ابعاد و اندازه و بزرگی و کوچکی و رنگ و جنس میز های مدیریتی یک فاکتور خیلی مهم در انتخاب میز های مدیریتی میباشد چونکه این عوامل نشان دهنده قدرت مدیر آن شرکت و یا کارخانه یا مدرسه و یا هرجای دیگرمیباشد که حتما باید در انتخابش دقت زیادی صورت گیرد.

میز های مدیر مناسب

میز های مدیر باید مناسب با کار آنها انتخاب شود به گونه ای که اگر مدیری در کارخانه مشغول فعالیت است بسته به فعالیت سنگین او باید میز مدیریتش از جنس بسیار مرغوب باشد تا راحتی و استحکام کافی را برای آن مدیر به ارمغان اورد، ولی مدیری که در یک شرکت خصوصی کار میکند بسته به فعالیت سبک ترش میتواند از میزهای مدیریتی کوچکتر و جنس یه درجه پایین تر استفاده کند.

I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved