نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
فروش ابزار فروش بالا کیفیت خوب قیمت مناسب
دفعات بازدید : 1375870
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 1375870
سنباده رولی
,,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
09126802636
sepahr@yahoo.com

سنباده رولی

(سنباده رولی)

ابزار حیدرزاده پخش کننده انواع سنباده های رولی و سنباده های دیسکی و سنباده های چتری .سنباده های حلقوی .سنباده نواری یا تانکی .سنباده هزارلا .سنباده فلاپ و.....بورس انواع سنباده های رولی در دانه بندی های مختلف و در مارک های کیلینگ اسپر .ماتادور .و المان و چینی موجود میباشد جهت اطلاع از نوع و کیفیت سنباده های رولی با ما تماس بگیرید Image result for ‫سنباده ماتادور‬‎Image result for ‫سنباده ماتادور‬‎

کاغذ سنباده رولی

کاغذ سنباده ورقه ای است از جنس کاغذ یا پارچه که توسط دانه های سخت مخصوصی از جنس سنگ لعل ،سیلیسیم،اکسید آلومینیوم،کوارتز و ... پوشیده شده و برای ساییدن فلزات،چوب و سرامیک و اشیای از جنس گچ مورد استفاده قرار می گیرد.



معمولا از کاغذ سنباده برای صاف کردن سطوح و آماده سازی برای رنگ رزی استفاده می شود.یکی دیگر از کاربردهای کاغذ سمباده خش دار کردن سطح های صاف برای چسب کاری می باشد.

کاغذ سنباده

کاغذ سنباده

انواع سنباده متناسب با کاربرد آن به به قرار زیر می باشد

سنباده پوستاب مناسب برای سائیدن سطوح خشدار فلزی میباشد.پوستاب را به علت خشک و سفت بودن قبل از استفاده برای جلوگیری از شکستن چند دقیقه ای در آب می خوابانند همین عمل موجب نامگذاری این نوع سنباده به عنوان پوستاب شده است.سنباده پوستاب به دلیل آنکه در آب خوابانیده می شود از جنس سیلیسیوم ساخته می شود تا دچار زنگ زدگی نشود.

سنباده کاغذیبیشتر برای سطوح گچی و گاهی چوبی مورد کاربرد است و نسبت به سایر سنباده ها از درجه نرمی بیشتری برخوردار می باشد.

سنباده آهن پایه اصلی سنباده آهنی از جنس پارچه قالب بندی گردیده این مدل سنباده به رنگهای آبی و قرمز در بازار موجود می باشد که رنگ آبی آن برای فلزات و رنگ قرمز برای چوب مورد استفاده است.

سنباده ته پوست این سنباده با هر بار مصرف نرمی بیشتری پیدا کرده و می توان در مراحل پایانی کار به عنوان سنباده نرمتر مورد استفاده قرار گیرد.

سنباده‌ها بر اساس تعداد ذره‌های خورندهٔ آن‌ها در هر واحد سطح و درنتیجه ریزی و درشتی آن ذرات شماره‌گذاری و درجه‌بندی می‌شوند. واحد سطح در استاندارد اروپایی که در ایران نیز استفاده می‌شود اینچ مربع است. شمارهٔ پایین‌تر دلیل بر وجود تعداد کمتری ذره در یک اینچ است؛ در نتیجه ذرات درشت‌تر بوده و سنباده زبرتر خواهد شد.

سنباده فوق العاده زبر 12 الی 30

سن
برند : المان
کاربرد : تراشکاری
نوع : سنباده

سنباده رولی
دیگر محصولات
سنباده حلقوی.
سنباده حلقوی.
فروش سنباده رولی
فروش سنباده رولی
سنباده دیسکی.
سنباده دیسکی.
سنباده دیسکی
سنباده دیسکی
سمباده حلقوی
سمباده حلقوی
سمباده هزار لا
سمباده هزار لا
سنباده پوشت کرکی
سنباده پوشت کرکی
سنباده دیسکی
سنباده دیسکی
سنباده پولیش
سنباده پولیش
میکرومتر دیسکی 25-50
میکرومتر دیسکی 25-50
بازگشت به سمباده
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved