نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
حامیان ژنراتور تعمیر و اجاره انواع دیزل ژنراتور در تهران و حومه
دفعات بازدید : 30068
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 30068
اجاره دیزل ژنراتور سایلنت
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
09128056163
hamian.generator@gmail.com

اجاره دیزل ژنراتور سایلنت

(silent diesel generator)

دیزل ژنراتور سایلنت در واقع نوعی از ژنراتور می باشد که دارای یک فریم فلزی می باشد. اجاره دیزل ژنراتور سایلنت رد رینج های کاری از 30 کاوا الی 900 کاوا صورت می پذیرد. در واقع دیزل ژنراتور سایلنت با کاهش آلودگی صوتی فضا را برای عملکرد بهتر نیروی های کاری فراهم می کند. کاربری دیزل ژنراتور سایلنت بالاخص در محیط های کاری بسته با توجه به صدای کمتری که تولید می کند توصیه می شود. اجاره دیزل ژنراتور بسته در تهران و در شهر های مرزی تا 300 کیلومتر بصورت قراردادی و با اجاره ماهیانه بر حسب توان و کاوا ژنراتور صورت می پذیرد. برند های مختلفی از دیزل ژنراتور سایلنت شامل برند های ولوو پنتا، هیوندا، دوسان، رویتس و کامنز عرضه می شود. در واقع اغلب تولید کنندگان موتور های دیزلی و ماشین آلات راهسازی به تولید دیزل ژنراتور سایلنت نیز مبادرت دارند.

اجاره دیزل ژنراتور سایلنت

چه برند ها و توانی از دیزل ژنراتور سایلنت برای اجاره موجود هستند؟

در اغلب موارد برای اجاره دیزل ژنراتور سایلنت کاربران به دنبال دستگاه هایی هستند که نیاز کاری آنها را مرتفع کرده و چندان برند تولید کننده مد نظر آنها نمی باشد. با این وجود باید گفت که اجاره دیزل ژنراتور سایلنت با برند هایی مانند کومنز Cummins آمریکا که در رینج وسیعی از توان کاری از 270 کاوا الی 3000 کاوا KVA، دیزل ژنراتور سایلنت کاترپیلار CAT محصول کشور آمریکا که اغلب برای کاربری های معدنی و راهسازی مورد استفاده قرار می گیرد، دیزل ژنراتور دویتس DEUTZ آلمان، دیزل ژنراتور سایلنت بنز و برند های کره ای مانند هیوندا و دوسان قابل عرضه هستند.هر چند قیمت اجاره دیزل ژنراتور سایلنت بیشتر تحت تاثیر توان کاری قرار داشته اما با توجه به اینکه قیمت قطعات و لوازم یدکی برند های برتر مانند کاترپیلار بالاتر از قیمت قطعات برند های کره ای می باشد از این رو هزینه اجاره این سری از دیزل ژنراتور های سایلنت نیز اندکی بالاتر است.

آلودگی صوتی ایجاد شده توسط دیزل ژنراتور سایلنت چقدر است؟

فریم فلزی بکار گرفته شده به دور دیزل ژنراتور سایلنت قابلیت جذب و جلوگیری از خروجی صداهای تولیدی ناشی از عملکرد موتور دیزلی را تا اندازه زیادی دارد. بصورت استاندارد گفته می شود که آلودگی صوتی ناشی از دیزل ژنراتور ها در محدوده 65 الی 85 دسی بل در فاصله 1 متری ژنراتور می باشد که صدایی معادل مکالمه دو نفر با یکدیگر می باشد. این در حالی است که آلودگی صوتی ایجاد شده توسط دیزل ژنراتور های ساده بدون فریم فلزی در محدوده 100 الی 120 دسی بل یعنی صدای معادل عملکرد یک اره برقی می باشد. هزینه اجاره دیزل ژنراتور سایلنت اغلب تفاوت چندانی با نمونه های ساده نداشته و این هزینه بیشتر تابع توان کاری و آمپراژی است که از ژنراتور کشیده می شود.

جنس بدنه و عایق های صوتی دیزل ژنراتور سایلنت

آلودگی صوتی شاید در ابتدا مسئله مهمی به نظر نیاید اما برای تکنسین ها و کارگرانی که در نزدیکی دیزل ژنراتور فعالیت می کنند در طولانی مدت تبدیل به درد بزرگی می شود. از این رو یکی از رقابت های شرکت های تولید کننده دیزل ژنراتور سایلنت به منظور به حداقل رسانی صدای تولیدی توسط ژنراتور است. با توجه به اینکه دیزل ژنراتور ها در نهایت نیاز به یک اگزوز برای تخلیه دود دارند که خود عامل انتقال صدا از موتور به بیرون می باشد و با در نظر داشتن این نکته که بر روی بدنه فلزی پوشش سطحی دیزل ژنراتور می بایست دریچه هایی برای عبور هوا جهت خنک کاری موتور و تامین هوای مورد نیاز برای احتراق موتور دیزلی تعبیه گردد عملا به صفر رسانیدن صدای دیزل ژنراتور سایلنت عملا میسر نیست.

جنس بدنه فلزی پوشش بیرونی و فریم دیزل ژنراتور سایلنت اغلب از ورق های آهنی گالوانیزه می باشد. بر روی سطح داخلی این ورق ها برخی از تولید کنندگان دیزل ژنراتور سایلنت از پوشش های الاستومتری، پلیمری و یا پشم شیشه استفاده می کنند که سبب به حداقل رساندن آلودگی صوتی ناشی از عملکرد موتور دیزلی ژنراتور می شود.

دیگر محصولات
اجاره دیزل ژنراتور 1000 کاوا کومنز Cummins
اجاره دیزل ژنراتور 1000 کاوا کومنز Cummins
اجاره دیزل ژنراتور 2250 کاوا kva کومنز
اجاره دیزل ژنراتور 2250 کاوا kva کومنز
اجاره دیزل ژنراتور 1100 کاوا KVA
اجاره دیزل ژنراتور 1100 کاوا KVA
اجاره دیزل ژنراتور 200 کاوا KVA کومنز
اجاره دیزل ژنراتور 200 کاوا KVA کومنز
اجاره دیزل ژنراتور 3000 کاوا KVA
اجاره دیزل ژنراتور 3000 کاوا KVA
اجاره دیزل ژنراتور  100 کاوا KVA کومنز Cummins
اجاره دیزل ژنراتور 100 کاوا KVA کومنز Cummins
اجاره دیزل ژنراتور 2000 کاوا KVA
اجاره دیزل ژنراتور 2000 کاوا KVA
اجاره دیزل ژنراتور در اسلامشهر
اجاره دیزل ژنراتور در اسلامشهر
اجاره دیزل ژنراتور 500 کاوا کامینز Cummins
اجاره دیزل ژنراتور 500 کاوا کامینز Cummins
اجاره دیزل ژنراتور 1500 کاوا KVA
اجاره دیزل ژنراتور 1500 کاوا KVA
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved