نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
جنرال استیل عرضه بهترین کیفیت پیچ و مهره استیل
دفعات بازدید : 26111
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 26111

پیچ و مهره شش گوش

بازرگانی جنرال استیل وارد کننده و تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش در گرید های مختلف آهنی و استنلس استیل و در استاندارد های مختلف می باشد. پیچ و مهره شش گوش آهنی گرید های 4.8 و 5.6، پیچ و مهره شش گوش خشکه کلاس 8.8 و گرید های بالاتر فولادی شامل گرید های 10.9 و 12.9 عرضه می شوند. پیچ و مهره شش گوش در استاندارد های بین المللی مانند DIN933 که بصورت تمام دنده تولید می شود، پیچ و مهره شش گوش استاندارد DIN931 که بصورت نیم دنده تولید می شود و پیچ و مهره شش گوش سازه DIN6914 که با گل درشت تولید می شود از این دسته محسوب می شوند. پیچ و مهره شش گوش در گرید های آهنی و فولادی با آبکاری های مختلف شامل آبکاری گالوانیزه سرد و گرم که با فلز زینک یا روی انجام می گیرد و همچنین بصورت فسفاته سطحی که به رنگ مشکی مات دیده می شود تولید و عرضه می شوند.

پیچ و مهره استیل
پیچ و مهره استیل
پیچ و مهره خشکه
پیچ و مهره خشکه
پیچ استیل A2
پیچ استیل A2
پیچ استیل A4
پیچ استیل A4
پیچ و مهره شش گوش تمام دنده
پیچ و مهره شش گوش تمام دنده
پیچ شش گوش خشکه 8.8
پیچ شش گوش خشکه 8.8
پیچ فولادی 10.9
پیچ فولادی 10.9

استاندارد های آمریکایی پیچ و مهره شش گوش

بسیاری از پیچ و مهره های شش گوش که با کاربری خاص بکار می روند دارای استاندارد های آمریکایی هستند. پیچ و مهره های شش گوش آمریکایی دارای دنده های اینچی هستند و در کل با استاندارد ASTM تولید می شوند. از نظر گرید پیچ و مهره های آمریکایی در سه گرید یعنی گرید 2 که بدون هیچ علامتی بر روی گل پیچ دیده می شود، گرید 5 که بصورت 3 خط بر روی گل پیچ دیده می شود و گرید 8 که بالاترین گرید و دارای بالاترین تنسایل مقاومتی در میان گرید های مختلف پیچ و مهره شش گوش استاندارد آمریکایی است دیده می شود.
برخی از انواع پیچ و مهره های آمریکایی برای کاربری در دماهای خاص تولید می شوند که در این میان به گرید L7 می توان اشاره نمود. از پر کاربردترین استاندارد های پیچ و مهره شش گوش آمریکایی می توان به استاندارد A320, A325, A490 اشاره نمود که اغلب دارای کاربری های سازه ای و ساختمانی هستند.

استاندارد های آمریکایی پیچ و مهره شش گوش
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved