نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی برادران امیر
دفعات بازدید : 7081
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 7081
سیم بکسل بالابر
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55415814
baradaranamirrr@gmail.com

سیم بکسل بالابر

(winch wire rope)

سیم بکسل بالابر در واقع سیم بکسل های فولادی را شامل می شود که بر روی وینچ های بالابر مورد استفاده قرار می گیرند. سیم بکسل های بالابر از جنس فولادی انتخاب می شوند تا مقاومت کششی مناسب را در لیفتینگ بار داشته باشند.
ساختار های مختلفی از سیم بکسل بر روی وینچ های بالابر مورد استفاده قرار می گیرند. پر کاربرد ترین ساختار سیم بکسل بالابر سیم بکسل نتاب می باشد که در سایز 8 میلیمتر و بصورت گالوانیزه در این اتصالات مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار سیم بکسل بالابر نتاب 19X7 بوده بدین معنا که از 19 رشته فولادی که هر رشته از 7 مفتول تشکیل می شود در بافت این سیم بکسل استفاده می شود. این بافت از سیم بکسل بالابر بسیار نرم و منعطف بوده و در برابر تابیدن هم بصورت ساعت گرد و هم در خلاف جهت مقاومت می کند. سیم بکسل نتاب سایز 8 نتاب بالابر یا وینچ های ساختمانی اغلب با بکارگیری گرید های بالای فولادی تولید می شود بگونه ای که تنسایل حداقلی 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع را از خود نشان می دهد. در تولید مفتول های سیم بکسل بالابر از آلیاژ های پر کربن فولادی استفاده شده است که با بکارگیری عملیات سخت کاری حرارتی سختی و تنسایل آنها تقویت شده است.
از ساختار های پر کاربرد دیگر در اتصال وینچ بالابر که در حمل مصالح ساختمانی کاربری گسترده ای دارد ساختار 6X37 می باشد. این ساختار از سیم بکسل بالابر بصورت استاندارد تولید شده بدین معنا که قطر تمامی مفتول های بکار گرفته شده در تولید آن با هم برابر می باشد. این ساختار از سیم بکسل تمام فولادی اغلب با تنسایل 1770 N/mm2 مورد استفاده قرار گرفته و در اتصال وینچ بالابر ساختمانی با سایز 8 میلیمتر استفاده می شود. بازرگانی برادران امیر وارد کننده و عرضه کننده سایز های مختلف از سیم بکسل بالابر در ایران است.

سیم بکسل بالابر

سیم بکسل بالابر صورت هفت لا

یکی از ساختار های سیم بکسل که در اتصال بالابر های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد ساختار هفت لا می باشد. سیم بکسل هفت لای بالابر با ساختار 6X12+7FC مورد استفاده قرار می گیرد بگونه ای که در مغزی هر یک از رشته های آن از الیاف کنفی استفاده شده است. این ساختار از سیم بکسل بالابر نسبت به ساختار های دیگر دارای قابلیت کششی کمتری بوده اما انعطاف بسیار بالاتری دارد و از این رو برای گشتن بر روی وینچ های بالابر که دارای درام هایی با قطر کم هستند مناسب می باشد.
سیم بکسل بالابر بصورت هفت لا کنف در قطر برابر دارای قیسمت پایین تری نسبت به ساختار های دیگر بوده و در طول و قطر برابر وزن کمتری نیز دارد. میزان سایش بین لایه ای برای این ساختار از سیم بکسل بالابر و وینچ حداقل می باشد.

آبکاری سطحی سیم بکسل بالابر

سیم بکسل های بالابر از جنس فولادی تولید می شوند. فولاد هر چند به سبب قابلیت تغییر قابلیت های مکانیکی فلزی آلیاژی و بسیار ایده آل برای تولید سیم بکسل و کلیه ادوات لیفتینگ بار محسوب می شود اما در برابر زنگ زدگی در تماس با آب و خورنده ها آسیب پذیر بوده و از این رو سیم بکسل بالابر نیاز به مقاوم سازی سطحی دارد. روش مقاوم سازی سیم بکسل بالابر اغلب با بکارگیری آبکاری گالوانیزه سرد میسر می شود. در این روش یک لایه بسیار نازک از فلز روی زینک بر روی سطح مفتول های سیم بکسل بالابر قرار می گیرد که از تماس مستقیم آب با سطح مفتول ممانعت به عمل می آورد.
روغن کاری و گریس کاری سطحی از دیگر روش های افزایش مقاومت سطحی سیم بکسل بالابر در برابر زنگ زدگی می باشد که مادامی که سیم در تماس با شوینده ها و اسید ها قرار نگرفته و گریس شسته نشور مقاومت ایده آلی از خود نشان می دهد.

دیگر محصولات
سیم بکسل جرثقیل ماشینی
سیم بکسل جرثقیل ماشینی
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316 ضد زنگ
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316 ضد زنگ
سیم بکسل استیل نگیر 316 از 1 میلیمتر
سیم بکسل استیل نگیر 316 از 1 میلیمتر
سیم بکسل تاور کرین نتاب 19 و 35 رشته
سیم بکسل تاور کرین نتاب 19 و 35 رشته
سیم بکسل تاور کرین 19 رشته
سیم بکسل تاور کرین 19 رشته
سیم بکسل گالوانیزه مغز فولادی
سیم بکسل گالوانیزه مغز فولادی
سیم بکسل روکش دار 4 به 6 باشگاهی
سیم بکسل روکش دار 4 به 6 باشگاهی
سیم بکسل گالوانیزه گرم 6X36 چپ
سیم بکسل گالوانیزه گرم 6X36 چپ
سیم بکسل جرثقیل سقفی
سیم بکسل جرثقیل سقفی
سیم بکسل نتاب سایز 8 الی 24 میلیمتر
سیم بکسل نتاب سایز 8 الی 24 میلیمتر
بازگشت به سیم بکسل فولادی و استیل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved