نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
جوش و برش آریا بورس الکترود جوشکاری و ادوات جوشکاری ایران
دفعات بازدید : 76998
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 76998

سیم جوش

سیم جوش که به آن تیگراد یا شاخه نیز گفته می شود یکی از اتصالات جوشکاری می باشد که در متریال های مختلف برای جوش انواع مختلفی از فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. سیم جوش آهن، سیم جوش استیل، سیم جوش آلومینیوم و سیم جوش مس از پر کاربردترین نمونه های این قطعه فلزی محسوب می شوند که هر یک بر حسب فلز پایه کاربری دارند. بازرگانی جوش و برش آریا وارد کننده گرید ها و متریال های مختلف سیم جوش در ایران می باشد.

سیم جوش جامد فلزی
سیم جوش جامد فلزی
سیم جوش مس
سیم جوش مس
سیم جوش آلومینیوم
سیم جوش آلومینیوم
سیم جوش میگ مگ
سیم جوش میگ مگ
سیم جوش حلقه ای میگ مگ
سیم جوش حلقه ای میگ مگ

سیم جوش چیست ؟

سیم جوش|سیم جوشکاری یا همان welding wire میباشد که برای اتصال قطعات فلزی با حرارت مورد استفاده قرار میگیرد بعبارتی در هنگام جوشکاری برای پر کردن فضای جوشکاری میتوان از سیم جوش استفاده کرد ، ، که با توجه به نوع مصرف جوشکاری ، سیم جوش به انواع مختلفی تقسیم میگردد، که شامل : سیم جوش جامد فلزی با گاز محافظ GMAW سیم جوش هسته فلزی GMAW سیم جوش توپودری FCAW میباشد .
سیم جوش دارای ترکیبات شیمیایی همانند فلز پایهمیباشد و در نوع های گوناگونی متناسب با فلزهای آهنی و غیر آهنی در دسترس میباشد .
فروشگاه جوش و برش آریا تامین کننده انواع برند اصلی سیم جوش در ایران میباشد . از جمله سیم جوش آما، سیم جوش میکا، سیم جوش اعتماد، سیم جوش پارس، سیم جوش یزد، سیم جوش زنجان، سیم جوش ام تی، سیم جوش هلیکو، سیم جوش دایانا ، سیم جوش هیوندایی، سیم جوش فیلارک، سیم جوش نوترون، سیم جوش نیهون و سیم جوش آذر جوش در بسته های 5 کیلویی قابل فروش و عرضه میباشد .

سیم جوش چیست ؟
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved