نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
جوش و برش آریا بورس الکترود جوشکاری و ادوات جوشکاری ایران
دفعات بازدید : 75196
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 75196

الکترود جوشکاری

گروه صنعتی جوش و برش آریا وارد کننده انواع الکترود های جوشکاری برای اتصال مواد با متریال های مختلف می باشد. الکترود جوشکاری در دو دسته اصلی الکترود های مصرفی Consumable Electrodes و الکترود های غیر مصرفی Non-Consumable electrodes دسته بندی می شوند که الکترود های مصرفی در زمان جوشکاری به تدریج کوتاهتر شده و بر روی سطح فلز جوشکاری می نشینند. الکترود های غیر مصرفی مانند الکترود جوشکاری TIG با الکترود تنگستن می باشد که از یک فیلر جوشکاری و یا تیگراد بعنوان فلز پر کننده درز اتصال استفاده می کند و الکترود تنگستن دست نخورده باقی می ماند. الکترود جوشکاری در سایز های 1/8 الی 5/32 اینچ تولید می شود. از الکترود جوشکاری نه تنها در جوشکاری ورق های آهنی بلکه در جوشکاری استنلس استیل و چدن نیز استفاده گسترده ای می شود. پر کاربرد ترین کد های الکترود در جوشکاری آهن کد های 6010, 6011, 6013, 7018 و 7024 می باشند.
الکترود جوشکاری از یک مغزی که بصورت فلزی یا آلیاژ فلزی بوده تشکیل می شود که در یک سمت به دستگاه جوشکاری متصل شده و اجازه عبور جریان الکتریکی را می دهد. با کم کردن فاصله الکترود جوشکاری با درز جوش جریان یک جهش پیدا کرده و قوس الکتریکی را پدید می آورد که عامل ایجاد حرارت تا دمای نزدیک به جوش فلز می شود. بر روی سطح فلز الکترود جوشکاری از یک پوشش غیر فلزی به نام فلاکس Flux استفاده می شود که در زمان جوشکاری بعنوان سرباره بر روی سطح فلز نشسته و از سرد شدن سریع منطقه جوشکاری شده جلوگیری می کند. این امر به شکل گیری اتصالی پایدارتر در جوشکاری با الکترود می انجامد. سر باره در نهایت به سادگی با یک ضربه از روی سطح جوشکاری جدا می شود.

الکترود چدن
الکترود چدن
الکترود استیل
الکترود استیل
الکترود ENiCu-B مگماولد
الکترود ENiCu-B مگماولد
الکترود جوشکاری آما کد 6013
الکترود جوشکاری آما کد 6013
الکترود جوشکاری میکا 6014
الکترود جوشکاری میکا 6014
الکترود جوشکاری نورین میکا  E6013
الکترود جوشکاری نورین میکا E6013
الکترود جوشکاری پارس  6013
الکترود جوشکاری پارس 6013
الکترود جوشکاری  3.2 سوپر میکا
الکترود جوشکاری 3.2 سوپر میکا
الکترود آهن 4 میکا 6013
الکترود آهن 4 میکا 6013
الکترود جوشکاری 3 میکا بسته 5 کیلویی
الکترود جوشکاری 3 میکا بسته 5 کیلویی
الکترود جوشکاری  2.5 نورین میکا
الکترود جوشکاری 2.5 نورین میکا
الکترود جوشکاری یزد ۳
الکترود جوشکاری یزد ۳
الکترود جوشکاری نمره 2.5 پارس کد 7018 تخصصی
الکترود جوشکاری نمره 2.5 پارس کد 7018 تخصصی
الکترود جوشکاری نمره 2.5 پارس کد 6010 تخصصی
الکترود جوشکاری نمره 2.5 پارس کد 6010 تخصصی
الکترود جوشکاری چدن آما 1094Ni قطر 3.2
الکترود جوشکاری چدن آما 1094Ni قطر 3.2
الکترود جوشکاری استیل نمره 2.5 PHILARC308Li
الکترود جوشکاری استیل نمره 2.5 PHILARC308Li
الکترود جوشکاری آلومینیوم نمره 3.2 valencia
الکترود جوشکاری آلومینیوم نمره 3.2 valencia

مقایسه الکترود جریان Direct current مستقیم و جریان متناوب Alternating Current

مقایسه الکترود جریان Direct current مستقیم و جریان متناوب Alternating Currentدر انتخاب الکترود جوشکاری نوع جریان مستقیم یا متناوب یکی از اصلی ترین فاکتور ها محسوب می شود. در هر صورت دستور العمل های تولید کننده زمانیکه از نوع خاصی الکترود استفاده می شود می بایست بصورت دقیقی رعایت شوند. به طور کلی، الکترودهای جوشکاری قوس الکتریک با گاز محافظ و جریان مستقیم یا برای قطبیت معکوس (الکترود مثبت) یا برای قطبیت مستقیم (الکترود منفی)، یا هر دو طراحی شده اند.

بسیاری از الکترودهای جریان مستقیم، اما نه همه آنها، می توانند با جریان متناوب در فرایند جوشکاری بکار گرفته شوند. جریان مستقیم برای بسیاری از انواع الکترودهای فولادی پوشیده شده، غیر آهنی، لخت و آلیاژی ترجیح داده می شود. توصیه های سازنده همچنین شامل نوع فلز پایه ای است که الکترودهای داده شده برای آن مناسب هستند، اصلاحات برای اتصالات ضعیف و سایر شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند. در بیشتر موارد، الکترودهای قطبی مستقیم، نفوذ کمتری نسبت به الکترودهای قطبی معکوس دارند و به همین دلیل، سرعت جوشکاری بیشتری را ممکن می‌سازند. با شرایط جوشکاری مناسب و دستکاری قوس می توان از هر دو نوع نفوذ خوبی بدست آورد.

جریان متناوب هنگام جوشکاری در سطوح محدود یا هنگام استفاده از جریان های زیاد مورد نیاز برای مقاطع جوشکاری ضخیم مطلوب تر است زیرا باعث کاهش ضربه قوس الکتریکی می شود. جریان متناوب در جوشکاری هیدروژن اتمی و در آن دسته از فرآیندهای قوس کربنی که به دو الکترود کربن نیاز دارند استفاده می شود. این کاربری از الکترود جریان متناوب امکان یکنواختی درجوشکاری و کاهش مصرف الکترود را فراهم می کند. در فرآیندهای قوس کربنی که از یک الکترود کربن استفاده می شود، قطبیت مستقیم جریان مستقیم توصیه می شود زیرا الکترود با نرخ کمتری مصرف می شود.

نماینده فروش فروش الکترود آما و میکا

بازرگانی جوش و برش آریا در ایران نماینده فروش و پخش انواع الکترود آما اصلی در ایران مباشد . برای خرید عمده و ثبت درخواست خرید الکترود آما و استعلام قیمت روز الکترود آما با فروشگاه جوش و برش آریا تماس گرفته شود .
انواع الکترود های اما موجود در جوش و برش آریا :
1-• الکترود 6013 آما قطر 5/2 – 25/3 – 4
2-• الکترود 7018 آما 5/2 – 25/3 – 4
3-• الکترود 6010 آما 5/2 – 25/3 – 4
بررسیو خرید الکترود آما با نازلترین قیمت و بی واسطه با قیمت همکاری و ارسال به سراسر ایران .لازم بذکر است پودرجوش و زیرپودری آما نیز موجود میباشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الکترو آما و دریافت کاتالوگ الکترود آما با فروشگاه جوش و برش آریا تماس گرفته شود .
Aria Welding and Cutting Trading in Iran is not a sales representative and distributor of main Ama electrodes in Iran. For bulk purchase and registration of Ama electrode purchase request and inquiry about Ama electrode daily price, contact Aria Welding and Cutting Store.

نماینده فروش فروش الکترود آما و میکا

الکترود جوشکاری بدون پوشش فلاکس

الکترود جوشکاری بدون فلاکس به شکل مفتول یا وایر هایی هستند که برای جوشکاری در شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند. این الکترودها هیچ پوششی غیر از پوشش های مورد نیاز در فرایند کشش مفتول ندارند. این پوشش های کششی سیم دارای اثر تثبیت کننده جزئی بر روی قوس هستند اما در غیر این صورت هیچ علامتی از آنها پس از فرایند جوشکاری بر روی قطعه کار باقی نمی ماند. الکترودهای لخت برای جوشکاری فولاد منگنزی و سایر مواردی که الکترود پوشش داده شده مورد نیاز نیست استفاده می شود. عدم وجود فلاکس در جوشکاری با این نوع الکترود ها سبب افزایش سرعت خنک شدن سطح شده و اتصال ایجاد شده پایداری کمتری دارد. از این رو به جز در اتصال آلیاژ های خاص الکترود های بدون پوشش محبوبیت چندانی ندارند.

الکترود جوشکاری بدون پوشش فلاکس
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved