نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ماشین سازی آرتین سام صنعت
دفعات بازدید : 84494
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 84494
خط تولید پودر میکرونیزه
,,تولید کننده,,
قم
025-36641934-5
0253-6641935
artin.samsanat@yahoo.com

خط تولید پودر میکرونیزه

(Micronized Powder)

خط تولید پودر میکرونیزه Micronized Powder

شرکت مهندسی آرتین سام صنعت با هدف طراحی ، ساخت وبهینه سازی خطوط تولید پودر میکرونیزه گام به این عرصه نهاده است و با تکیه بر دانش ، تجربه ، تلاش و کوشش خستگی ناپذیر مهندسین جوان و متخصص خود توانسته است گامی هر چند کوچک در ارتقاء سطح صنعت کشور عزیزمان بر دارد.
تمامی ماشین آلات این شرکت با استفاده از تجهیزات روز دنیا و مطابق با آخرین استاندارد های شرکت های معتبر اروپایی طراحی وساخته می شود.
زمینه فعالیت این شرکت در فرایند خردایش وتولید پودر میکرونیزه در مواد معدنی مانند کربنات کلسیم ، گچ ، تالک، آهک، سیمان ، بنتونیت ، کلینکرسیمان ، فلدسپار ، گیلسونایت ودیگر کانی های غیر فلزی،شیمیایی و دارویی می باشد.

ماشین آلات تولیدی این شرکت از لحاظ سختی مواد در خردایش به دو دسته تقسیم می شود
1. موادی که سختی آن بین 1 تا 3.5 موس می باشد مکانیزم آسیاب سپراتور
2. موادی که سختی آن بین 3.5 تا 7 موس می باشد مکانیزم بال میل

در زیر به اختصار توضیحاتی پیرامون دو مکانیزم بالا ارایه شده است

1. خط تولید پودر میکرونیزه توسط آسیاب سپراتور
همانگونه که از نام این دستگاه برمی آید این مکانیزم قادر است ضمن آسیاب مرحله جدایش و دانه بندی را نیز به نحوه احسن انجام دهد. به دلیل یکپارچگی آسیاب وسپراتور در این مکانیزم بار زبره وجود ندارد و مواد باید تا حدی کوبیده شوند تا بتوانند از پره های سپراتورعبور کنند و تا به مش مورد نظر نرسیم از سیستم خارج نمی شود و به علت داشتن یک سیکل بسته مشکل گرد وغبار نیز به صورت کامل بر طرف شده است.

نحوه عملکرد سیستم
بار ورودی این آسیاب از 0 تا 10 میلی متر می باشد که بار خروجی آسیاب چکشی است. که توسط روتاری والو ایر لاک شیر دوار وارد این دستگاه می شود.
در قسمت آسیاب این دستگاه دیسک به صورت افقی قرار دارد. وچکشها دور تا دوراین دیسک چیده شده اند ودر مقابل چکشها زره های با آلیاژضد سایش قرار گرفته شده است.
شایان ذکر است این شرکت با استفاده از مهندسی متالوژی و استفاده از متریال و آلیاژهای ضد سایش مانند NiHard4،Mo40 و... و افزایش سختی مواد و درعین حال حفظ خواصیت چکش خواری استهلاک را به حد اقل رسانیده است.
بعد از عملیات کوبش مواد پودر شده توسط مکش فن سانتریفیوژ به سمت بالا یعنی به طرف پره های سپراتور هدایت می شوند .سرعت دوران پره های سپراتور قابل تنظیم می
برند : آرتین سام صنعت
ظرفیت : مطابق با سفارش
نوع : آسیاب سپراتور

خط تولید پودر میکرونیزه
دیگر محصولات
بازگشت به خط تولید پودر میکرونیزه
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved