نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیچ و مهره آژاکس صادر کننده پیچ و مهره صنعتی به ترکمنستان، باکو، عراق و ارمنستان
دفعات بازدید : 55285
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 55285
پیچ آلنی گالوانیزه
,,تولید کننده,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55429480
02155401754
ajaxbolt
hex@ajaxbolt.com

پیچ آلنی گالوانیزه

(Galvanized Allen Bolt)

پیچ آلنی گالوانیزه سرد و گرم با مقاومت مناسب در برابر زنگ زدگی عرضه می شوند. پیچ آلنی گالوانیزه مقاومت پیچ آلنی استیل و داکرومات را در برابر زنگ زدگی ندارد اما با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. بنابراین انتخاب بین نوع آبکاری می بایست با در نظر گرفتن بودجه و دید مهندسی مناسب انجام شود.
کاربرد : ماشین آلات
نوع : آلنی

پیچ آلنی گالوانیزه

نوع و طول دنده پیچ آلنی

استاندارد تولید پیچ های آلنی DIN912 بر مبنای تولید پیچ های متریک با دنده میلیمتری درست Coarse Thread و نیم دنده اشاره دارد. یعنی طبق استاندارد پیچ های آلنی باید بصورت نیم دنده تولید شوند. اسن در حالی است که با توجه به تکنولوژی نسبتا جدید پیچ آلنی و طول عمر کمتری که نسبت به پیچ های شش گوش دارند چند بار دستخوش تغییراتی در استاندارد تولید در چند دهه گذشته شده اند. امروزه با توجه به نیاز بازار و درخواست مشتریان پیچ آلنی بصورت تمام دنده نیز تولید می شود.

گرید های مختلف پیچ آلنی

طبق استاندارد پیچ آلنی از مفتول گرید 8.8 با تنسایل 800 مگاپاسکال تولید شده که تا 80 درصد این تنش را نیز بدون تغییر طول تحمل می کند که به پیچ آلنی خشکه معروف است. گرید دیگر پیچ آلنی گرید 12.9 است که در صنایع ماشین آلات استفاده زیادی دارد چراکه این گرید از پیچ های شش گوش کمتر تولید می شود و دارای 1160 مگاپاسکال تنسایل بوده و تا 90 درصد از این تنش را نیز بدون تغییر طول تحمل می کند. گفتنی است با توجه به نیاز بازار گرید های آهنی کلاس 5.6 و گریدهای بالاتر 10.9 نیز امروزه در تولید پیچ آلنی بکار می رود اما این گرید ها در استاندارد پیچ آلنی تعریف شده نیستند.

پیچ آلنی گالوانیزه یا داکرومات

از آنجا که آبکاری به روش داکرومات یک تکنولوژی جدید در عملیات آبکاری بشمار می رود بسیاری از مصرف کنندگان در انتخاب پیچ آلنی داکرومات و یا گالوانیزه گرم با ابهاماتی روبرو هستند. باید در نر داشت که از آنجا که آبکاری به منظور ایجاد مقاومت سطحی در برابر خوردگی و زنگ زدگی انجام می گیرد از این حیث هر دو نوع آبکاری مقاومت قابل قبولی را باعث می شوند اما پیچ آلنی داکرومات طول عمر بسیار زیادی در برابر عوامل خورنده خواهد داشت و در تست اسپری نمک نیز نسبت به پیچ آلنی گالوانیزه دوام بسیار بالاتری دارد. علاوه بر این در صورتیکه استاندارد های آبکاری در فرایند داکرومات به خوبی انجام گیرد پی از انجام عملیات سطح پیچ آلنی دارای افزایش قطر نبوده و به راحتی اتصال پیچ و مهره صورت می گیرد. این در حالی است که پیچ آلنی گالوانیزه معمولا با افزایش قطر همراه بوده و مهره های آن معمولا اور قبل می شوند.

دیگر محصولات
مهره سر بسته
مهره سر بسته
پیچ متری دنده کبریتی
پیچ متری دنده کبریتی
پیچ متری استنلس استیل A4
پیچ متری استنلس استیل A4
پیچ شش گوش گالوانیزه تمام دنده
پیچ شش گوش گالوانیزه تمام دنده
پیچ متری گالوانیزه گرم
پیچ متری گالوانیزه گرم
پیچ متری آهنی گالوانیزه
پیچ متری آهنی گالوانیزه
پیچ متری شافت بال اسکرو
پیچ متری شافت بال اسکرو
پیچ متری با پوشش داکرومات
پیچ متری با پوشش داکرومات
پیچ متری فولادی خشکه
پیچ متری فولادی خشکه
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
گرید ها و استاندارد های واشر تخت
نانوتجارت واشر تخت گالوانیزه و استیل
انواع واشر فنری و کاربری آن
نانوتجارت واشر فنری
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved