نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ویکی لیفت جرثقیل سقفی برقی و دستی زنجیری
دفعات بازدید : 55121
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 55121
پولیفت زنجیری قیمت فروش و تعمیرات
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55416424
021-55401754
info@wikilift.ir

پولیفت زنجیری قیمت فروش و تعمیرات

(lever hoist service)

پولیفت زنجیری Lever hoist تنها دارای اجزای مکانیکی که اغلب از گرید های بالای فولادی تولید شده اند در داخل مکانیزم خود می باشد. با این وجود با توجه به تنش هایی که از طرف اتصال بار بر پیکر پولیفت وارد می شود این قطعات فولادی طی زمان مستحلک شده نیاز به خدمات، سرویس، تعویض قطعات و تعمیرات پولیفت می باشد. هر اندازه ظرفیت وزنی پولیفت بالاتر رود هر چند برای داشتن حداکثر مقاومت در برابر اعمال بار سایز اجزا و اتصالات نیز بالاتر می رود اما بالا رفتن سایز تاثیر اندکی بر مقاومت سایشی اجزای پولیفت داشته و تعمیر پولیفت اغلب شامل تعویض چرخدنده های داخلی و گاهی یاتاقان ها می باشد. بازرگانی ویکی لیفت آماده ارائه مشاوره خرید، استعلام قیمت، فروش و تعمیرات انواع پولیفت ها در تناژ مختلف و با برند های مختلف می باشد.

پولیفت زنجیری قیمت فروش و تعمیرات

مقایسه قیمت فروش و تعمیر پولیفت زنجیری

با توجه به اینکه پولیفت های زنجیری از اجزای فولادی استفاده می کنند که اغلب دارای طول عمر بسیار بالایی هستند در قسمت زنجیر، قلاب، اهرم و بدنه پولیفت اغلب دچار مشکلی نشده و مشکلات ناشی از عملکرد و یا صدای بالای پولیفت و همچنین قفل شدن و یا رها شدن یکباره زنجیر اغلب به سبب سایش اجزای داخلی بلوک بالایی پولیفت می باشد. فرایند تعمیر پولیفت زنجیری اغلب شامل تعویض چرخدنده ها و یاتاقان ها و گریس کاری مجدد این قطعات برای حرکت نرمتر و کاهش اصطکاک در عملکرد پولیفت بوده و قیمت تعمیرات این ماشین صنعتی در مقایسه با قیمت فروش پولیفت بسیار اندک و دارای توجیه اقتصادی است.اشاره به این نکته که اغلب هزینه تعمیرات پولیفت چندان تحت تاثیر تناژ آن نبوده و در مورد پولیفت هایی با سایز های بالاتر توجیه مناسب تری دارد.

تاثیر تناژ لیفتینگ بر قیمت خرید پولیفت زنجیری

تاثیر تناژ لیفتینگ بر قیمت خرید پولیفت زنجیریهر چند خدمات تعمیر پولیفت از تناژ و ظرفیت اسمی وزنی پولیفت تاثیر اندکی می پذیرد تناژ بر قیمت خرید پولیفت تاثیری چشم گیر دارد. طبیعتا با بالا رفتن تناژ اسمی لیفتینگ توسط پولیفت زنجیری نیاز به بلوک و چرخدنده های بزرگتر، قلاب اتصال بار و قلاب تکیه گاه با سایز بزرگتر و قابلیت لیفتینگ بیشتر، زنجیر فولادی G80 در سایز بالاتر می باشد. سایز بالاتر در مورد جرثقیل ها و پولیفت های زنجیری به مفهوم میزان متریال بالاتر و هزینه حمل و نقل سنگین تر می باشد. علاوه با بالا رفتن تناژ وزنی از اندازه ای مشخص دیگر این تکنولوژی بالای تولید است که در مورد برخی از برند های منحصر به فرد صادق می باشد که خود به شدت بر قیمت فروش پولیفت زنجیری تاثیر می گذارد. برای استعلام آخرین نرخ خرید پولیفت زنجیری می توانید با تماس با گروه صنعتی ویکی لیفت اقدام نمایید.

تاثیر برند بر قیمت خرید و تعمیر پولیفت زنجیری

تاثیر برند بر قیمت خرید و تعمیر پولیفت زنجیریتاثیر برند بر قیمت فروش پولیفت زنجیری حتی از تاثیر قابلیت لیفتینگ نیز مشهود تر می باشد. این امر نه تنها در مورد خرید بلکه بر روی قیمت و هزینه سرویس و تعمیرات پولیفت زنجیری نیز بالاخص در صورتیکه نیاز به تعویض قطعات با قطعات اصلی باشد تاثیری چشم گیر دارد. در میان تمامی برند های تولید کننده انواع پولیفت زنجیری قیمت برند ویتال VITAL اصلی ژاپن که بصورت تخصصی بر روی تولید ادوات دستی لیفتینگ مانند جرثقیل دستی و برقی، ترولی و پولیفت فعالیت می کند بالاتر از قیمت خرید دیگر برند ها بوده و هزینه تعمیر این پولیفت ها نیز در صورت استفاده از قطعات OE طبیعتا بالاتر می رود. این تاثیر به اندازه ای است که قیمت پولیفت اصلی ویتال در بازار می تواند تا 5 برابر بالاتر از قیمت پولیفت های نمونه های طرح چینی که البته بسیاری از آنها نیز با پلاک VITAL به فروش می رسند باشد.
دیگر محصولات
زنجیر آهنی لوستر
زنجیر آهنی لوستر
تیفور 1600 کیلوگرمی ژاپنی KIKAI
تیفور 1600 کیلوگرمی ژاپنی KIKAI
جک زنجیری کابین آسانسور
جک زنجیری کابین آسانسور
زنجیر G80 کروزبی آمریکا
زنجیر G80 کروزبی آمریکا
تیفور 1.6 تن با سیم بکسل 20 متری
تیفور 1.6 تن با سیم بکسل 20 متری
تیفور دستی بکسلی
تیفور دستی بکسلی
ورق گیر بغل گیر زنجیری
ورق گیر بغل گیر زنجیری
حلقه اسلینگ فولادی دو بچه
حلقه اسلینگ فولادی دو بچه
حلقه اسلینگ استنلس استیل بگیر
حلقه اسلینگ استنلس استیل بگیر
طناب دریایی 18 میلیمتر پلی پروپیلن
طناب دریایی 18 میلیمتر پلی پروپیلن
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved