نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ویکی لیفت جرثقیل سقفی برقی و دستی زنجیری
دفعات بازدید : 55143
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 55143
جرثقیل سقفی زنجیری 1 تن
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55416424
021-55401754
info@wikilift.ir

جرثقیل سقفی زنجیری 1 تن

(1 ton chain block)

جرثقیل سقفی 1 تن هم در نوع زنجیری و هم در نوع برقی تولید می شود. جرثقیل سقفی 1 تن زنجیری از نوع دستی یکی از پر کاربرد ترین نوع در صنایع می باشد که اغلب بصورت 2 کاره در دو جهت و صرفا برای لیفتینگ بار مورد استفاه قرار می گیرد. اتصال جرثقیل سقفی 1 تن زنجیری به سقف در حالت دو کاره با بکار گیری یک قلاب S و در کاربری بصورت چهار کاره که قابلیت جابجایی بار بصورت افقی را نیز بر روی ریل های سقفی دارد با بکارگیری ترولی های سقفی صورت می پذیرد. جرثقیل سقفی زنجیری که در زبان انگلیسی به Chain block شناخته می شود با برند های متنوع ژاپنی، کره ای، آمریکایی و چینی در ایران موجود می باشد. البته جرثقیل سقفی 1 تن زنجیری با برند دماگ آلمان نیز در بازار یافت می شود اما تنها نمونه های کارکرده آن را می توان یافت. بازرگانی ویکی لیفت وارد کننده و عرضه کننده انواع و برند های مختلف جرثقیل سقفی 1 تن زنجیری در ایران می باشد.
برند : ویتال VITAL
ساخت : ژاپن
نوع : زنجیری - دستی
توان : 1 تن

جرثقیل سقفی زنجیری 1 تن

اجزای بدنه جرثقیل سقفی 1 تن زنجیری

طبیعتا اجزا و عملکرد جرثقیل های سیم بکسلی که دارای کاربری محدود تری نسبت به جرثقیل های زنجیری در لیفتینگ های کارگاهی هستند متفاوت می باشد. جرثقیل سقفی 1 تن زنجیری نیز بسته به اینکه دو کاره باشد و یا چهار کاره دارای اجزای متفاوتی می باشد که بخشی از اجزا بصورت مشترک در آنها وجود دارند. جرثقیل سقفی 1 تن زنجیری دارای یک بلوک می باشد که در داخل آن از دو چرخدنده که نسبت قطر های آنها در واقع سرعت عمل جرثقیل در لیفتینگ را مشخص می کند و هر یک بر روی یک راد بصورت شافت مرکزی قرار گرفته اند استفاده می کند. بر روی این دو چرخدنده از دو زنجیر یکی متحرک بر روی چرخدنده بزرگتر معروف به زنجیر دستی جرثقیل سقفی 1 تن زنجیری و دیگری از جنس فولادی و اغلب از گرید فولادی G80 تولید شده و بر روی چرخدنده با قطر کوچکتر قرار دارد که به زنجیر بار شهرت دارد. زنجیر دستی جرثقیل سقفی 1 تن با دست و توسط اوپراتور هدایت می شود حال آنکه زنجیر بار متصل به بار بصورت معلول با حرکت چرخدنده بزرگتر با سرعت کمتری حرکت می کند. جرثقیل سقفی 1 تن زنجیری دو کاره برای اتصال به بار و اتصال به سقف هر دو از قلاب و جرثقیل سقفی چهار کاره از یک ترولی در بالا برای اتصال روی ریل و از یک قلاب هوک در پایین در اتصال به بار استفاده می کند.

معرفی جرثقیل سقفی ژاپنی 1 تن ویتال VITAL

معرفی جرثقیل سقفی ژاپنی 1 تن ویتال VITALشرکت ویتال ژاپن یکی از پیشگامان در تولید انواع ادوات لیفتینگ دستی و انواع جرثقی سقفی زنجیری دستی از 1 الی 25 تن می باشد. استفاده از آلیاژ های فولادی که مطابق با استاندارد SUJ2 این کشور تولید می شود دو فاکتور تنسایل مقاومت کششی و مقاومت سایشی بسیار بالایی را برای اجزای جرثقیل سقفی 1 تن به همراه دارد بگونه ای که طول عمر چرخدنده های داخلی بلوک این جرثقیل بسیار بالا و ضریب سایش آنها در لیفتینگ میزان حداقلی دارد. در مرحله تولید ضریب امنیتی 5:2 در تولید جرثقیل سقفی 1 تن زنجیری ویتال VITAL اصلی رعایت شده است که در واقع قابلیت لیفتینگ بسیار بالای این ابزار را در قیاس با برند های متفرقه نشان می دهد. در اتصال دستی این جرثقیل از یک زنجیر آهنی گرید G43 استفاده شده است که برای کاربری بهتر اوپراتور بصورت آبکاری گالوانیزه سرد و به رنگ نقره ای مصرف شده و در اتصال بار و قلاب پایینی این جرثقیل سقفی 1 تن زنجیری از یک عدد زنجیر فولادی با گرید G80 استفاده می کند که اغلب به رنگ سیاه و دارای فسفاته سطحی

جرثقیل سقفی هرینگتون 1 تن زنجیری HARRINGTON

جرثقیل سقفی هرینگتون 1 تن زنجیری HARRINGTONجرثقیل سقفی هرینگتون از نوع زنجیری که در ظرفیت لیفتینگ 1 الی 10 تن تولید می شود در واقع برندی آمریکایی و تحت لیسانس برند ژاپنی کیتو می باشد. جرثقیل سقفی کیتو از نوع زنجیری با برند کیتو نیز بصورت دستی تولید می شود اما بطور کلی برند KITO ژاپن بیشتر در زیمینه تولید جرثقیل سقفی برقی شناخته شده است و جرثقیل های زنجیری دستی این شرکت اغلب در دنیا با نام هرینگتون HARRINGTON شناخته می شوند. استفاده از آلیاژ های فولادی منحصر به فرد که کششی و سایش و انواع تنش های وارده از طرف بار را تا حد بسیار بالایی تحمل می کند از مشخصات اصلی جرثقیل سقفی 1 تن هرینگتون از نوع زنجیری محسوب می شود. استفاده از قلاب های هوک ضامن دار در بالا و پایین، امکان استفاده از ترولی در تبدیل به جرثقیل ریلی چهار کاره و داشتن زنجیر فولادی در گرید بسیار بالا در اتصال بار از دیگر مشخصات اصلی جرثقیل سقفی 1 تن هرینگتون می باشد.

جرثقیل سقفی چینی 1 تن زنجیری ایبل ABLE

جرثقیل سقفی چینی 1 تن زنجیری ایبل ABLEجرثقیل دستی چینی 1 تن با برند ایبل ABLE که در طول زنجیری های 3 الی 6 متر به بازار عرضه می شود دارای قیمت مناسب تری نسبت به برند های معتبری چون ویتال VITAL اصلی، هرینگتون و کیتو می باشد. البته نا گفته نماند با توجه به اینکه جرثقیل سقفی 1 تن ایبل توسط یک برند ثبت شده و شناخته شده چینی تولید شده است دارای قیمت بالاتری از نمونه های چینی که تنها از نام و پلاک شرکت های بزرگ مانند ویتال استفاده می کنند می باشد چرا که این تولید کننده در قبال امنیت محصولات خود مسئول بوده و همواره سعی در بهبود کیفیت جرثقیل سقفی تولیدی خود دارد حال آنکه نمونه های طرح متفرقه تولیدات خود را تنها با پلاک و بدون هیچ مسئولیتی عرضه می کنند. تعلیق مناسب بار، استفاده از زنجیر های فولادی با گرید بالا و امنیت مناسب از مشخصات مکانیکی جرثقیل سقفی 1 تن ایبل ABLE چین از نوع زنجیری می باشد. بازرگانی ویکی لیفت عرضه کننده جرثقیل سقفی 1 الی 25 تن از نوع زنجیری دستی و جرثقیل سقفی برقی تا 10 تن از نوع زنجیری و تا 35 تن از نوع سیم بکسلی می باشد.

ترولی جرثقیل سقفی زنجیری 4 و 6 کاره

ترولی جرثقیل سقفی زنجیری 4 و 6 کارهجرثقیل های سقفی زنجیری در حالت 4 کاره و 6 کاره که علاوه بر قابلیت لیفتینگ بار بصورت عمودی را دارند قابلیت انتقال آنها بصورت افقی را نیز دارند. در این مکانیزم از یک ترولی که می تواند بصورت دستی ساده، بصورت دست زنجیری و اغلب برای جرثقیل های سقفی زنجیری از نوع برقی از ترولی های برقی استفاده می شود که دارای یک کنترل برای تعیین جهت حرکت هستند. ترولی های جرثقیل سقفی می بایست مطابق با تناژ جرثقیل انتخاب شوند و برای هر تناژی یک ترولی با مشخصات مکانیکی مناسب با آن ظرفیت لیفتینگ تعریف می شود. یکی از بزرگترین تولید کنندگان ترولی های دستی جرثقیل سقفی زنجیری در دنیا برند ویتال VITAL ژاپن می باشد که انواع ترولی دستی ساده و زنجیری قابل اتصال بر روی انواع جرثقیل های سقفی را تولید می کند. ترولی ها بر روی ریل های سقفی که از پیش طراحی و نصب شده اند قرار گرفته و قابلیت انتقال بار بصورت افقی را پدید می آورند.
دیگر محصولات
وینچ بالابر برقی سیم بکسلی 400 کیلوگرم
وینچ بالابر برقی سیم بکسلی 400 کیلوگرم
جرثقیل سقفی دستی 2 تن زنجیری
جرثقیل سقفی دستی 2 تن زنجیری
وینچ برقی تک فاز 200 کیلوگرم
وینچ برقی تک فاز 200 کیلوگرم
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved