نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
فورس وایر واردات انواع سیم بکسل با کیفیت و طول عمر بالا و مشاوره رایگان قبل از خرید
دفعات بازدید : 192344
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 192344

درباره سیم بکسل آسانسوری

درباره سیم بکسل آسانسوری متداولترین ساختارهای سیم بکسل آسانسوری عبارتند از ساختار 19*8 مغز کنفی و فولادی ، سیم بکسل آسانسوری 25*8 فیلر ، 21*8 فیلر با مغزی کنفی و سیم بکسل آسانسوری 25*6 فیر با مغزی کنف.

معیارهای زیادی در انتخاب ساختار مناسب سیم بکسل آسانسوری موثر هستند. بهتر این است که ار توصیه های کارخانه سازنده اسانسور در جایگرینی سیم بکسل آسانسوری استفاده کنید. در واقع جایگرینی سیم بکسل آسانسوری اصلی باید مطابق با استانداردهای ایمنی مخصوص باشد.

اکثر سیم بکسل های آسانسوری مغزی الیافی سختی دارند که مخصوص این کاربرد ساخته شده است . سیم بکسلهای آسانسوری عمدتا با تاب راستگرد معمولی یا راستگرد لنگ عرضه میشوند.

سیم بکسلهای آسانسوری معمولا بصورت روغن اندود با روغن زرد رنگی که تمام سطح سیم را پوشانده عرضه میشوند. در دید ساده و بازاری برای بررسی کیفیت سیم بکسل آسانسوری معمولا آن را خم و رها میکنند و در اصطلاح بازار سیم بکسل آسانسوری با کیفیت مرغوب باید خیلی سریع به حالت اولیه خود بازگشته و تغییر فرم ندهد. علاوه بر این مغزی کنفی سیم بکسل های آسانسوری نیز باید دقیقا در مرکز سیم قرار داشته و از داخل استرندها بیرون نزند.

سیم بکسل های آسانسوری در سه نوع درجه بندی پایه ای به لحاظ جنس مفتول تولید میشوند

1- کششی این متداولترین درجه بندی سیم بکسل های آسانسوری بوده و عمدتا در مواردی که طناب مورد نظر باید ترکیبی از قابلیت انعطاف و نیرو داشته باشد مورد استفاده قرار میگیرد.

2- کششی با نیروی بسیار بالا کاربرد این نوع سیم بکسل اسانسوری بطور عمده در مواردی است که بعلت سرعت حرکت زیاد و یا ارتفاع زیاد ، طنابی با نیروی گسیختگی اسمی بالاتری مورد نیاز است. همچنین این نوع سیم بکسل های آسانسوری میتوانند در شیارهای با سایندگی بالا عملکرد بهتری داشته باشند.

3- آهنی از آهن بیشتر برای سیم بکسل های آسانسوری باستثنا طنابهایی که در بالابرها کاربرد دارند استفاده میشود.

از یک قرقره به قرقره دیگر تفاوت های مختصر ولی مهمی در قابلیت ارتجهع سیم بکسلهای فولادی وجود دارد . بعلت وجود چنین تفاوتهای احتمالی ، تاکید میگردد که تمامی طناب مورد استفاده در یک اسانسور از یک قرقره باز شود. بعلت اهمیت این امر بسیاری از مصرف کنندگان رعایت انرا در هنگام خرید سیم بکسل اسانسوری الزامی نموده اند.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved