نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی فتح بکسل عرضه کننده انواع سیم بکسل، زنجیر، تسمه حمل بار
دفعات بازدید : 98630
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 98630
سیم بکسل تاور کرین
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
55405729-021 ,021-5411792
021-55656370
fath_boxel
fathboxel@gmail.com

سیم بکسل تاور کرین

( tower crane wire rope)

منظور از تنسایل یک مفهوم مکانیکی بر روی نمودار های تنش و کرنش می باشد که در نقطه پارگی و شکست اتفاق می افتد. سیم بکسل تاور کرین گرید 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع در واقع به ازای هر میلیمتر مربع از سطح مقطع خود در نقطه پارگی می تواند باری برابر با 177 کیلوگرم را حفظ کند. البته عملا تنسایل مفهومی وزنی را برای انتخاب سیم بکسل تاور کرین نشان نمی دهد چرا که در نقطه پارگی اتفاق می افتد و تنها معیاری برای مقایسه قابلیت های گرید های دیگر و بدین مفهوم که سیم بکسل تاور کرین با گرید 1770 دارای قابلیت کششی بالاتری نسبت به نمونه های گرید های پایین تر است می باشد. از مفاهیمی ملموس تر مانند WLL که در اغلب موارد تا 1/3 پایین تر از تنسایل است برای انتخاب سایز سیم بکسل تاور کرین انتخاب می شود. گرید 1770 سطح متوسط از گرید ها مخصوصا برای سیم بکسل تاور کرین که تا تنسایل 2160 نیز تولید می شود می باشد که البته برای اغلب کاربری های عمومی پاسخگو می باشد. دو نوع بافت ساده و کمپکت compact که مفتول های استرند سیم بکسل تاور کرین در بخش بیرونی دارای سطحی بصورت تخت به منظور داشتن مقاومت سایشی بالاتر طراحی شده اند در صنایع لیفتینگ بار با تاور ها مورد استفاده قرار می گیرد.
ویژه گی های سیم بکسل تاورکرین
در واقع ساختار سیم بکسل تاورکرین به گونه ای است که در برابر پیچش مقاوم است .مقاومت به تنش پیچشی در این طناب ها حدود ۱۷۰ مگاپاسکال است .این طناب ها از رشته های فولادی تشکیل شده‌اند که به دور یک مغزی فولادی با قطر بیش از ۸ میلیمتر تابانده شده‌اند هر کدام از این رشته ها نیز متشکل از مفتول های فولادی هستند که به صورت مارپیچ به دور یک هسته فولادی تابانیده شده اند .
استانداردهای مختلفی برای ساخت سیم بکسل وجود دارد و از جمله آن می‌توان به استاندارد اروپایی en13001 اشاره نمود اما نکته کلی در تمام این استانداردها قطر مفتول در سیم بکسل های تاورکرین است که ثابت بوده و تنها ممکن است در برخی موارد خاص مانند پروفایل آن تفاوت داشته باشند .به طور مثال سیم بکسل های گالوانیزه که میل گردهای فولادی با روکش گالوانیزه هستند .این نوع سیم بکسل ها در برابر خوردگی مقاوم هستند .اما در حالت کلی سیم بکسل تاور کرین را می‌توان براساس نوع بافت و شیوه تاباندن رشته ها و مفتول ها به یکدیگر به دو دسته تقسیم نمود سیم بکسل با تاب لنگ و سیم بکسل با تاب معمولی اما عموما س
سیم بکسل تاور کرین : لینک سایت

سیم بکسل تاور کرین
دیگر محصولات
سیم بکسل نتاب  تاور35X7 و19X7
سیم بکسل نتاب تاور35X7 و19X7
سیم بکسل نتاب 35x7
سیم بکسل نتاب 35x7
سیم بکسل نتاب ۱۲  ۱۹x۷
سیم بکسل نتاب ۱۲ ۱۹x۷
بازگشت به سیم بکسل نتاب 19x7،35x7
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
سیم بکسل استیل
سیم بکسل استیل - نانوتجارت
سیم بکسل گوستاولف
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved