نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تکین بکسل
دفعات بازدید : 128258
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 128258
سیم بکسل گوستاوولف
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55422784
021-55422738
takinwirerope@yahoo.com

سیم بکسل گوستاوولف

(Gostav Wolf Wire rope)

سیم بکسل گوستاوولف یکی از شناخته شده ترین برندهای سیم بکسل در عرصه صنایع آسانسور محسوب می شود. این کارخانه که در 7 منطقه مختلف از آلمان تا نقاط دیگر دنیا به تولید سیم بکسل می پردازد، تنوع بسیاری از محصولات نه تنها در زمینه صنایع آسانسوری بلکه صنایع اتوماسیون، کشتی سازی و لوازم صنعتی نیز گسترش پیدا کرده است. از بین ساختارهای متنوع سیم بکسل گوستاوولف ساختار مغز کنفی با 8 استرند آن که در بالابر ها و آسانسوری ها استفاده می شود کاربرد گسترده تری دارد. این شرکت معمولا یکی از استرند های اسن سیم بکسل ها را بصورت رنگی و معمولا سبز رنگ تولید می کند که به عنوان شناسنامه سیم بکسل گوستاوولف شناخته می شود. بطور کلی آسانسور بدلیل دینامیک بودن و حرکت عمودی که دارد در معرض نیروی جاذبه بسیار زیادی بوده و امنیت اتصالات بکار رفته در آن از اولویت ویژه ای برخوردار است. از این رو ضریب امنیت سیم بکسل بکار رفته در اتصال آن نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سیم بکسل گوستاولف با دارا بودن معتبر ترین استانداردهای جهانی این اطمینان را بوجود می آورد که حداکثر ضرفیت امنیتی در اتصالات دینامیک به کار گرفته شده است.
کاربرد : آسانسوری
ساختار : 8X19S

سیم بکسل گوستاوولف

مزایای استفاده از سیم بکسل گوستاوولف

آنچه مزیت اصلی سیم بکسل گوستاولف می باشد در واقع استحکام و طول عمر بالای آن می باشد که در واقع مهمترین فاکتورها در انتخاب این قطعه صنعتی می باشند. دقت در تولید و کیفیت بسیار بالای مواد اولیه، تست قبل از عرضه و استفاده از مدرن ترین دستگاه ها در تولید باعث شده است تا سیم بکسل گوستاوولف به عنوان یکی از پرطرفدار ترین برندها در این صنعت مطرح باشد.
در ایران سیم بکسل گوستاولف بیشتر در زمینه صنایع آسانسوری بازار خود را پیدا کرده است. شایان ذکر است که با وجود گستردگی و تنوع محصولات این شرکت، آنچه در دنیا به عنوان مهمترین محصول این شرکت معرفی می شود در واقع همین سیم بکسل آسانسوری گوستاولف می باشد.

دیگر محصولات
سیم بکسل استیل 1X7
سیم بکسل استیل 1X7
سیم بکسل استیل
سیم بکسل استیل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید تسمه حمل بار و تسمه شالی
نانوتجارت تسمه حمل بار
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved