نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
صنعت آریا
دفعات بازدید : 65518
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 65518

گیربکس خورشیدی

شرکت آریا صنعت:
گیربکس خورشیدی یکی از انواع گیربکس های صنعتی است. گیربکس ها وظیفه ی انتقال گشتاور از منبع قدرت به مصرف کننده را بر عهده دارند. گیربکس خورشیدی از چند طبقه تشکیل شده است که هر طبقه به طور مجزا دور موتور را طی یک روند ثابت و مستقل کاهش می دهد. عملکرد گیربکس خورشیدی به این صورت است که تعدادی چرخ دنده در هر طبقه از دور ورودی موتور می کاهد و سپس به طبقه بعد منتقل می کند، در این نوع از کاهش دور به علت چند مرحله ای بودن کاهش ، امکان به دست آورن دور مورد نیاز مصرف کننده وجود دارد.

گیربکس خورشیدی با نام های رایج دیگری همچون گیربکس دنده خورشیدی ، گیربکس ستاره ای و گیربکس سیاره ای دربازار شناخته میشود
مزایای گیربکس خورشیدی
گیربکس خورشیدی به علت نوع خاص انتقال نیرو دارای گشتاور بسیار بالایی نسبت به سایر انواع گیربکس می باشد. این نوع از گیربکس ها به علت نوع قرار گرفتن اجزا حجم بسیار کمی را دارا می باشند . به علت تقسیم نیروی متوازن بین چرخ دنده ها فشار بین اجزای گیربکس نقسیم شده ودر نتیجه استحکام گیربکس را افزایش می دهد. هم چنین از دیگر مزایای آن می توان به کاهش مصرف انرژی ، تنوع در انتقال دور و راندمان بالا اشاره کرد.

کاربرد گیربکس خورشیدی
گیربکس های خورشیدی صنایعی مانند صنایع غذایی ، صنایع مکانیک ،صنایع شیمیایی ، صنایع معدن ، صنایع پلاستیک ، کشاورزی ، صنایع بسته بندی ، توربین بادی ، صنایع سیمان ، صنایع فولاد و مس ، صنایع آب و فاضلاب ، حمل و نقل و باربری ، صنایع شیشه و سرامیک ، صنایع چوپ ، صنایع کاغذ ، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، رولینگ ، نوار نقاله ، کانوایر ، بچینگ ، نورد و …. و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد.

گیربکس خورشیدی BREVINI
گیربکس خورشیدی BREVINI
گیربکس خورشیدی Bonfiglioli
گیربکس خورشیدی Bonfiglioli
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved