نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
صنعت سایش امامی
دفعات بازدید : 1486040
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 1486040

ابزار گوهرتراشی و حکاکی

ابزار گوهرتراشی و حکاکی ابزار و لوازم گوهرتراشی
1-صفحه تخت الماس Flat diamond lap
یک سنگ تراش خورده را می توان با استفاده از درجه های متفاوت گریت میزان زبری سنگ الماس، شکل داد و صاف کرد. در یک دستگاه گوهرتراشی، این دیسک های مدور روی یک دیسک اصلی قرار می گیرند. کار خود را با زبرترین میزان درجه سنگ الماس یعنی ۱۰۰ یا ۱۸۰ شروع و با ۶۰۰، ۸۰۰ یا ۱۲۰۰ پایان دهید. دیسک های الماس به آسانی قابل تغییر بوده و برای دستگاه های “۶ و “۸ در دسترس هستند. یک کابوشن cabochon با گنبدی در قسمت بالا و کف تخت را می توانید با سنباده زنی و پولیش کردن سنگ خود با استفاده از این صفحات تخت الماس – تا زمانی که شکل گنبد تشکیل شود – به دست آورید.


2-خمیر پولیش الماس Diamond Polishing Paste
برای پولیش کردن کابوشن شما، ترکیبات الماس ،که تحت عنوان “خمیر پولیش الماس” شناخته شده اند، استفاده می شوند. این ترکیبات با روغن محلول در آب مخلوط شده و آماده استفاده هستند ، بنابراین هیچ سر و صدا و یا آلودگی وجود ندارد. کمی از آن را بر یک چرخ نمد یا حلقه پولیش نمد بکار گرفته و کار خود را از طریق گریت ها انجام دهید، با زبرترین درجه شروع کنید ۶ میکرون و با یک درجه ۱ یا ۰٫۲۵ میکرون تمام کنید. بسته به اینکه سنگ شما برای شروع تا چه میزان راف می باشد، ممکن است بتوانید از برخی درجه های زبرتر بگذرید و شاید با یک گریت الماس ۳ میکرونی شروع کنید. هنگامی که با گریت ۰٫۲۵ میکرونی کار پولیش را انجام دادید، سنگ شما یک پایان آینه ای استثنایی خواهد داشت.


3-دیسک های برش الماس Diamond Slitting Discs
این دیسک های تراش الماس روی هر دو طرف چرخ و همچنین روی لبه خود، گریت الماس دارند که این موضوع آنها را به گزینه ای عالی برای تراش و شکل دهی سنگ های شما تبدیل می کند. آنها به شما یک کار تمام شده بسیار تمیز خواهند داد.


فرزهای الماس Diamond Burrs
مته ها و یا فرزهای الماس در اشکال و اندازه های مختلف هستند. آنها به دو نوع شناخته می شوند. اولین مدل که تحت عنوان روکش یا آبکاری شده شناخته شده، با تک لایه ای از الماس متصل به دسته مته تولید می شوند. دومین نوع، چند لایه تولید می شود که به صورت متخلخل هستند. قبل از استفاده و در تمام طول عمر فرزها، تمیز کردن گاه به گاه آنها با یک سنگ اکسید آلومینیوم ، لایه ای جدید از الماس را روی یک فرز متخلخل نشان می دهد. به همین علت و همچنین به دلیل وجود چند لایه، فرزهای متخلخل بسیار طولانی تر از فرزهای الماس روکش شده یا آبکاری شده عمر می کنند.


فرزهای متخلخل الماس Diamond Sintered Burrs
فرزهای الماس روکش دار برای تعدادی از کاروینگ هاcarving، شکل دهیshaping، حکاکیengraving و برجسته کاری cameo روی سنگ های قیمتی شما ایده آل بوده و مواد معدنی و سنگ های قیمتی را به راحتی تراش می دهند. این فرزها برای اضافه کردن بافت به سطوح مد نظر شما نیز استفاده می شوند.
فرزهای حکاکی,فرز دندان سازی,فرز نگین انگشتر,گوهر تراشی,فرز و ابزار طلاسازی,فرز حکاکی بر روی سنگ و چوب و شیشه, ابزار گوهرتراشی,ابزار حکاکی,فرز حکاکی مینیاتوری,ابزار طلاسازی,ابزار دندان سازی,فرز پودر الماسی,فرز الماسه,مته الماسه,فرز موتور اویز, فرز موتور آویز,فرز میکروموتور دندان سازی,فرز میکروموتور حکاکی,ابزار جواهر تراشی,دیسک برش سنگ گوهر,دیسک برش سی بی ان,هندپیس,هند پیس موتور اویز,دیسک برش الماس,دیسک برشCBN,فرز حکاکی روی شیشه,فرز حکاکی روی سنگ و گرانیت,فرز متخلخل الماس,فرز برای نگین انگشتر,

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved