نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
شرکت پارس پوشش نانو پارس
دفعات بازدید : 68004
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 68004
نانو پوشش آجر
,,تولید کننده,عمده فروش,خرده فروش
غرب‌ تهران
021-44300520
021-44300840
nanopars@yahoo.com

نانو پوشش آجر

( Brick Nano)

نانو پوشش آجر

آجرنما در عین زیبایی یکی از ارزان‎ترین مصالح ساختمانی است. با پوشش نانو پارس روی آجرنما شما عمداً نمی‎توانید آجرنما را کثیف و فرسوده نمایید. حتی اگر هر آلودگی مخلوط با آب را روی آن بریزید. آجر نما ضد آب هرگز کثیف و فرسوده نمی‎شود و شوره نمی‎زند.

موارد استفاده
آجرنمای زرد SIP-100
آجرنمای رنگی NP-400

اگر نمای ساختمان شما کثیف و فرسوده است، ما قادر به شستشو به روش نانو و اجرای نانو پارس به صورت تخصصی و بدون آسیب رساندن به نمای ساختمان هستیم.
اگر نمای ساختمان شما تمیز و نو می‎باشد یا در حد نو فقط اجرای نانو پارس را توصیه می‎کنیم. شما می‎توانید با کمترین هزینه و بالاترین تکنولوژی نمای ساختمان خود را سالها تمیز و نو نگهدارید.
زمانی که املاحی مانند نمک و گچ و سولفات ها در خاک زیادتر از حد معمول باشند آجر دچار شوره‎زدگی می‎شود و هنگامی که شوره خیلی زیاد شد لعاب روی آجر را برداشته و آجر نما دچار ریزش می‎شود. که این امر فقط به نوع خاک بستگی دارد برای رفع این مشکل می‎بایست محلول نانو پارس را قبل از اجرای نما روی آجر بصورت پاشش اجرا کنید. حال اگر مقدار املاح اضافی گچ و نمک خیلی زیاد نباشد این محلول بدون تغییر رنگ در آجرنما می‎تواند از شوره‎زدن و پوسته شدن جلوگیری کند اگر از حد معمول زیادتر باشد آجر نما بصورت خیلی ضعیف پوسته می‎کند.

نانو پوشش آجر
دیگر محصولات
نانو پوشش  کاغذ و چوب
نانو پوشش کاغذ و چوب
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved