نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
میکرو صنعت سر پیچ گوشتی سود کم + رضایت مشتری = فروش بالا
دفعات بازدید : 1257918
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 1257918

نحوه کار با دریل

نحوه کار با دریل
گرد آورنده میکرو صنعت عیوضی

هشت توصیه مهم برای ایمنی استفاده از دریل

استفاده از ابزارهای برقی کارهای سخت را آسان کرده است اما این ابزارها ممکن است کارهای ساده را نیز بسیار خطرناک‌تر کنند. در اینجا توضیح کوچکی برای ایمنی شما و همچنین راهنمایی کوچکی برای خرید آن آورده شده است.

آشنایی با توصیه‌های ایمنی برای استفاده از ابزارهای برقی مانند دریل تأثیر زیادی بر ایمنی فرد و نیز افزایش طول عمر ابزار خواهد داشت. این دستورالعمل برای کمک به کاربران باتجربه و کاربران تازه‌کار دریل طراحی‌شده، و کاربرد مناسب دریل و نیز توصیه‌های ایمنی در هنگام استفاده از آن را نشان می‌دهد. توصیه‌هایی که همه افرادی که از دریل استفاده می‌کنند، باید بدانند . به علاوه در پایان این دستورالعمل، بحث کوچکی برای کمک به خریداران دریل آمده است که بتوانند با خرید ابزار مناسب در زمان و پول صرفه‌جویی کنند.


استفاده درست از دریل

در صورتی که از دریل به شیوه‌ای صحیح استفاده کنیم، می‌توانیم از بسیاری از خطرات دوری کنیم. کاربرد مناسب دریل، در شش مرحله در ادامه آورده شده است



مرحله1

اگر از یک دریل سیمی استفاده می‌کنید غیر شارژی، باید مطمئن شوید که سیم آن به اندازه کافی بلند باشد که به محل مورد نظر برسد. اگر از دریل شارژی بدون سیم استفاده می‌کنید باطری‌ها باید کاملاً شارژ باشند تا در طول پروژه دریل قابل استفاده باشد.

مرحله 2

آچار سه نظام سه نظام قطعه‌ای در جلوی دریل است که مته را به آن وصل می‌کنند را وارد دریل کنید تا سه نظام chuck را باز کنید. برای انجام این کار انتهای آچار را وارد سوراخ واقع در پهلوی سه نظام کنید. سپس آچار را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. در حین انجام این کار، دندانه‌های آچار سه نظام با دندانه‌های دریل منطبق می‌شوند و آن‌ها را می‌چرخانند.


مرحله 3

مته مناسب کار خود را وارد سه نظام کنید. سپس آچار سه نظام را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا سه نظام بسته‌شده و محکم مته را بگیرد. باید مته داخل سه نظام سفت و درست جای بگیرد.


مرحله 4

دریل را به پریز بزنید یا اگر شارژی است باطری را به قاعده آن وصل کنید و ماشه روشن کردن آن را فشار دهید تا مطمئن شوید همه چیز درست کار می‌کند. این کار را پیش از این که دریل را در جایی که می‌خواهید استفاده کنید، انجام دهید تا جلوی هر گونه آسیب ناشی از عملکرد بد آن را بگیرید.


مرحله 5


به آرامی مته را داخل شیئی که می‌خواهید سوراخ‌کنید فشار دهید. فشار باید کم و ثابت باشد. همزمان که فشار می‌دهید باید ماشه دریل دکمه روشن را نیز فشار دهید تا جسم مورد نظر به اندازه مورد نیاز سوراخ شود.


مرحله 6

درحالی‌که هنوز دکمه دریل را پایین نگه داشته‌اید، به آرامی مته را از شی خارج کنید. وقتی مته کاملاً از آن شی بیرون آمد، می‌توانید دکمه دریل را رها کنید. با این کار مته در سوراخی که ایجاد شده است گیر نمی‌کند. همین که کاربر استفاده اولیه مناسب از دریل را یاد گرفت، باید احتیاط‌های ایمنی را نیز در نظر داشته باشد تا از آسیب در حین استفاده از دریل جلوگیری کند.
عیوضی

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved