نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تجهیزات مرغداری خانه طیور
دفعات بازدید : 61661
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 61661

سیستم آبخوری نیپل

سیستم آبخوری نیپل سیستم آبخوری نیپل به عنوان یکی از بارزترین وبا صرفه ترین سیستم های آبخوری دردنیا شهرت دارد
در این سیستم با ضربه زدن نوک به نیپل ها در هرجهت آب با سرعت یکسان سرازیزمی شود ودر سمت پایین نیپل ها یک قاب پلاستیکی به عنوان فنجان وجود دارد که بوسیله دوگیره محکم وتک بازو می باشد وباعث دسترسی مرغ ها وجوجه های کوچک به آب شده وهیچ لبه اضافه نداشته آبخوری نیپل با قابلیت شستشوی راحت و استفاده شده از یهترین فشارشکن های اروپایی برای همین به عنوان بهترین آبخوری برای مرغداری ها استفاده می شود.

مشخصات سیستم آبخوری نیپل

حفظ بهداشت، بازدهی بالا و کاهش بیماری در بین طیور، استفاده از آبخوريهاي نيپل را مورد توجه مرغداراريها در سراسر جهان قرار داده است.در اين سيستم به دلیل محفوظ ماندن آب از مواد آلوده کننده خارجي،آب بهداشتي و تميز تر است،همچنین به لحاظ کاهش ريزش آب حفظ کيفيت بستر تضمینی و از طرفي استفاده از آن زحمت کمتري دارد چون نيازي به شستشوي روزانه ندارد.مناسب براي جوجه يكروزه تا انتهاي پرورش همراه باتنظيم ارتفاع مناسب بوسيله وينچ می باشد و با حرکت 360 درجه نيپل، آب راه بـــه سهولت در اختيار جوجه قرار مي دهد.
توزيع آب تميز براي جلوگيري از دهيدراته شدن جوجه در طول دوران پرورش لازم مي‌باشد. مصرف آب و دان بطور مستقيم با يكديگر مرتبط بوده و بدون مصرف آب کافی ، مصـرف دان و نتیجتاَ میزان رشد کاهش می یابد جهت افزایش میزان رشد نیاز مستمر به مدرنیزه کردن تجهیزات داریم.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved