نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ایرانمهر-دستگاه پرینتر-سرویس
دفعات بازدید : 72150
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 72150

هزینه مواد مصرفی پرینتر

هزینه مواد مصرفی پرینتر یکی از نکات بسیار مهم که در زمان خرید چاپگر کمتر به آن توجه می شود و معمولا فروشندگان مشتری را از آن آگاه نمی سازند هزینه مواد مصرفی است. قیمت کارتریج برخی از پرینترهای ارزان جوهرافشان با خود پرینتر برابری می کند یعنی پس از چاپ حدود 150 تا 200 برگ، مجبور به پرداخت معادل قیمت پرینتر برای کارتریج جدید خواهید شد.

در واقع تولید کننده های پرینتر های ارزان، قیمت چاپگر را به شدت پایین نگاه می دارند و درآمد خود را از فروش مواد مصرفی تامین می کنند. به عنوان مثال در اکثر پرینترهای جوهرافشان HP، هد پرینتر به همراه کارتریج است و با هر بار عوض کردن کارتریج هد پرینتر نیز تعویض می شود به همین دلیل قیمت کارتریج های HP بسیار گران می باشد ولی در عوض به دلیل تعویض هد چاپگر، کیفیت آن همواره مطلوب است. البته می توان کارتریج های تمام شده را شارژ کرد اما این کار توسط هیچ کدام از تولید کنندگان پرینتر پیشنهاد نمی شود. شارژ جوهر کارتریج باعث صرفه جویی در هزینه ها و افت کیفیت پرینتر می گردد. اما یک یا دو بار شارژ کردن کارتریج پر کردن کارتریج با جوهر مشکل خاصی ایجاد نمی کند و امروزه این کار در تمام دنیا رایج شده است.

پیش از خرید چاپگر جوهر افشان از هزینه مواد مصرفی آن مطلع شوید. چاپگرهای Epson و Canon به دلیل قیمت نسبتا پایین مواد مصرفی و کیفیت مناسب چاپ همواره جزء بهترین انتخاب های پرینتر های جوهر افشان می باشند.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved