نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
فناوران بتن ایرانیان فابیر
دفعات بازدید : 26139
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 26139
بتن رنگی
,,تولید کننده,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-24537000
021-22581179
info@fabirco.com

بتن رنگی

(Modified Silicafume Gel Colored)

بتن رنگی
بتن رنگی - ژل میکروسیلیس اصلاح شده رنگی بتن
شرح ژل میکروسیلیس اصلاح شده رنگی بتن برای ساخت بتن رنگی

برنگ بتنتن بعنوان مصالحی مدرن، مقاوم، پردوام و سازگارترین مصالح نسبت به دیگر مصالح جایگزین فولاد ، چوب و ... در عصر حاضر جایگاه ویژه و پر مصرفی را به خود اختصاص داده، رنگ بتن خاکستری،رنگ بتن که در اوایل رقابت این مصالح با دیگر مصالح به حدی جلوه گریک سازه محکم و پر دوام در اذهان جا افتاده بود که عده کثیری از معماران و طراحان ساختمانی نمایش بتن اکسپوز یا بتن نمایان را در سازه های خود با همان رنگ و رخسار خاکستری نه تنها به عنوان مظهری از دوام و استحکام و اطمینان یافته بودند، بلکه بعنوان مصالحی مدرن از نمایش آن در نما و تزئینات به عنوان طرحی نو احساس تمایز را به استفاده کنندگان القاء می کردند مثل سازه بتنی وزارت کشور در تهران . به مرور با عمومیت یافتن مصرف بتن در ابنیة معماران برای ایجاد تمایز بین سازه های خود دیگر نمایش سطوح خاکستری را نمی توانستند مطرح نمایند لذا تفکر ایجاد تنوع در بین خود سازه های بتنی شکل گرفت. این ایجاد تمایز از رنگ بتن نیز آغاز گردید. ولی متأسفانه تأثیر فنی و شیمیایی رنگها در بتن به اندازة تمایل به تنوع رنگ، مورد توجه واقع نشد.

رنگهای مورد مصرف در بتن بعضاً باعث کاهش شدید دوام و مقاومت بتن گردید حتی مزیت های مهم رقابتی بتن مثل سلامت و محیط زیست انسانها هم گاهاً تهدید گردید.
جالب اینکه در مواردی این رنگ وسوسه برانگیز، باعث از ریخت و قیافه افتادن بتن ها هم گردید، چرا که عوامل محیطی مثل اشعه خورشید، گذر زمان و ... گرچه نمای خاکستری رنگ اصیل بتن را دچار خدشه نمی کرد، ولی بتن های رنگی مطالعه نشده را شدیداً دچار بد رنگی و بد قیافگی نیز نموده بود.
شرکت فابیر با توجه به دردست داشتن ثبت اختراع ژل میکروسیلیس که رزومه بسیار موفقی را در بتنهای مهم صنعتی و حساس از خود بجاگذاشته با توجه به کاربرگهای موجود در تکمیل اختراع ژل میکروسیلیس که مرتبط با تکمیل اختراع ژل میکروسیلیس در بتن های تزئینی می باشد. با تکنولوژی کاملاً جدید موفق به تولید ژل های میکروسیلیس رنگی نموده است.
این ژل های میکروسیلیس رنگی بر خلاف رنگهای پودری در بتن نه تنها باعث کاهش مقاومت و دوام در بتن نخواهد شد، بلکه این ژلهای رنگی بتن باعث افزایش شدید دوام و مقاومت و استحکام در بتن می گردند.

بتن رنگی
دیگر محصولات
فوق روان ساز بتن یا سوپر روان ساز بتن
فوق روان ساز بتن یا سوپر روان ساز بتن
شات کریت
شات کریت
فوق روان کننده بتن
فوق روان کننده بتن
گروت و گروت ریزی
گروت و گروت ریزی
فوق روان کننده
فوق روان کننده
کوتینگ بتن
کوتینگ بتن
کف سازی
کف سازی
چسب بتن
چسب بتن
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved