نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابتکار صنعت
دفعات بازدید : 117260
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 117260

بلبرینگ

فروشانواع بلبرینگ و خدمات پس از فروش بلبرینگدر بورس بلبریگ ایران در بورس بلبرینگ خیابان اکباتان.انواع بلبرینگ و انواع برند بلبرینگ در بلبرینگ ابتکار صنعت

بلبرینگ تماس زاویه ای
بلبرینگ تماس زاویه ای
بلبرینگ کف گرد
بلبرینگ کف گرد
بلبرینگ های خود تنظیم
بلبرینگ های خود تنظیم
بلبرینگ های شیار عمیق
بلبرینگ های شیار عمیق
بلبرینگ های تماس زاویه ای
بلبرینگ های تماس زاویه ای
بلبررینگ های مقطع باریک
بلبررینگ های مقطع باریک
بلبرینگ تمام سرامیکی
بلبرینگ تمام سرامیکی
بلبرینگ کم فالوور
بلبرینگ کم فالوور
بلبرینگ مفصلی
بلبرینگ مفصلی
بلبرینگ چشمی
بلبرینگ چشمی
بلبرینگ چشمی ساچمه25
بلبرینگ چشمی ساچمه25
بلبرینک شعاعی دمابالا
بلبرینک شعاعی دمابالا
بلبرینگ یک طرفه
بلبرینگ یک طرفه
یاتاقان بلبرینگ
یاتاقان بلبرینگ
بلبرینگ مینیاتوری
بلبرینگ مینیاتوری
بلبرینگ سوزنی
بلبرینگ سوزنی
بلبرینگ NJ
بلبرینگ NJ
بلبرینگ ایگرگ ان تی ان
بلبرینگ ایگرگ ان تی ان
بلبرینگ ایگرگ TIMKEN
بلبرینگ ایگرگ TIMKEN
بلبرینگ مخروطی
بلبرینگ مخروطی
بلبرینگ کف گرد دوردیفه
بلبرینگ کف گرد دوردیفه
بلبرینگ کف گردتک ردیفه
بلبرینگ کف گردتک ردیفه
بیرینگ قفس و رولر
بیرینگ قفس و رولر
 بلبرینگ  اس کا اف
بلبرینگ اس کا اف
بلبرینگ FAG
بلبرینگ FAG
بلبرینگ کویو
بلبرینگ کویو
بلبرینگ مفصلی
بلبرینگ مفصلی
بلبرینگ چشمی
بلبرینگ چشمی
بلبرینگ چشمی ساچمه
بلبرینگ چشمی ساچمه
بلبرینگ نسوزکلاس VA201
بلبرینگ نسوزکلاس VA201
بلبرینگ خود تنظیم NACHI
بلبرینگ خود تنظیم NACHI
بلبرینگ صنعتی
بلبرینگ صنعتی
بلبرینگ صنعتی
بلبرینگ صنعتی
بلبرینگ چشمی
بلبرینگ چشمی

بلبرینگ

شرکت ابتکار صنعت اولین وارد کننده انواع بلبرینگ در ایران . مرکز تامین و تهیه انواع بلبرینگ و رولبرینگ و...بلبرینگ ها در سراسر دنیا و در ابعاد و اندازه های مختلفی تهیه و تولید میشوند . بلبرینگ در سایر کشور ها با نام bearing وبه زبان فارسی بالشتک و یا یاتاقان یاد می شود . کلمه ی بلبرینگ نیز کلمه ی نا صحیحی بوده که جهت تلفظ راحت تر به زبان فارسی اینگونه و بصورت عامیانه تلفظ می شود . تلفظ اصلی بلبرینگ ، بیرینگ می باشد . بیرینگ هایی که جزء غلتشی آنها ساچمه ای باشد را بلبرینگ بیرینگ و بلبرینگ هایی که جزء غلتشی آنها غلطک باشد را رولبرینگ می نامند . از این نوع محصولات با نام یاتاقان توپی یاد می شود و جزو خانواده ی یاتاقان محسوب می شود .بلبرینگ ها ابزاری می باشند که اصطکاک بین قطعات متحرک را می کاهند . بلبرینگ ها در بسیاری از ابزارهای مختلف و در زمینه های بسیار متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند . چند مورد از استفاده ی بلبرینگ در صنایع بزرگ خودرو سازی ، موتورها و... می باشد . تقریبا هر وسیله ای که نیاز به چرخش داشته باشد را توسط بلبرینگ های مخصوص به چرخش در می آورند . بلبرینگ ها هم بارهای شعاعی و هم بارهای محوری را می توانند متحمل شوند . در بلبرینگ ها فشار از لایه ی بیرونی به گوی های داخل آن اعمال شده و همزمان نیرو و فشار به لبه درونی بلبرینگ منتقل خواهد شد . به دلیل کروی بودن گوی های بلبرینگ نقطه تماسشان با لایه ی داخلی و خارجی بسسار کوچک می باشد . و همین امر موجب می شود که بلبرینگ نرم تر حرکت کند . به دلیل کوچک بودن محل تماس در بلبرینگ ها در صورت فشار بیش از حد به آنها ، گوی ها ممکن است تغییر شکل داده و خرد شوند . در این موارد رولبرینگ ها به کمک ما می آیند . خاطر نشان می کنیم که بلبرینگ ها بر اساس استاندارهای محصول مورد نظر استفاده شده و در صورت استفاده از استاندارهای ذکر شده هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد . بلبرینگ ها انواع مختلفی داشته و بر اساس تحمل بار و سرعت چرخش و لغزش به دسته های مختلفی تقسیم می شوند . هر کدام از بلبرینگ ها شاخصه مربوط به خود را داشته و جهت اطلاع از مشخصات کلی و دقیق بلبرینگ ها آنها به صفحه ی اختصاصی مربوط به آنها مراجعه نمایید .

بلبرینگ

انواع بلبرینگ

انواع مختلف بلبرینگ شرح زیر می باشد :
»»» رولبرینگ ها

رولبرینگ ها نیز یکی از محصولات خانواده بلبرینگ ها می باشند . رولبرینگ ها نیز از دو کلمه رول و برینگ تشکیل شده است . Roll به معنای غلتک و bearing به معنای یاتاقان یا بالشتک می باشد . رولبرینگ ها امکان لغزش دو قطعه را فراهم می آورند و قادر به تحمل فشار بسیار بالایی شعاعی هستند . رولبرینگ ها نسبت به بلبرینگ ها قادر به تحمل وزن و فشار بیشتری می باشند .

رولبرینگ ها نیز انواع مختلفی دارند و به 7 دسته تقسیم می شوند :

1.رولبرینگ های استوانه ای :

»»» رولبرینگ های استوانه ای کف گرد :این نوع برینگ ها ضمن قابلیت در تحمل بارهای سنگین قادر به چرخش با بالا نیز هستند.

»»» رولبرینگ های استوانه ای ضربدری : این رولبرینگ ها از صلبیت زیاد برخوردار بودخ و ضمن اشغال فضای کم ، قابلیت تحمل بارهای سنگین را دارند

»»» برینگ های پرغلتک استوانه ای :این رولبرینگ ها دارای حداکثر تعداد غلتک بوده و موجب بالا بردن فوق العاده زیاد تحمل بار و در عین حال صرفه جویی در مقدار فضای مورد نیاز برای جا زدن رولبرینگ می شود .

2.رولبرینگ های سوزنی :این نوع رولبرینگ ها اصولا از جنس فولاد های کربن – کرومی بوده و ضمن دارا بودن ضخامت کم از قدرت تحمل بار زیادی برخوردار هستد

»»» رولبرینگ های سوزنی کف گرد :

»»» رولبرینگ های سوزنی با پوسته کشیده شده :همانگونه که از نام آن پیداست ،حلقه بیرونی آنها نازک بوده و کشش عمیق شده است.ضخامت آنها کم و قدرت تحمل بار زیادی دارند

3.رولبرینگ های مخروطی : این برینگ ها دارای شیار مخروطی در حلقه بالایی و پایینی بوده و جزء غلتشی نیز در آنها به شکل مخروطی می باشند.

»»» رولبرینگ های مخروطی تک ردیفه : این نوع رولبرینگ قادر به تحمل بار محوری از یک جهت است.

4.رولبرینگ های بشکه ای :این رولبرینگ ها دارای دو ردیف غلتک در یک شیار مشترک منحنی الشکل در حلقه بیرونی هستند

»»» رولبرینگ های بشکه ای کف گرد :در این برینگ ها حالت زاویه دار بودن غلتک نسبت به محور آنها را برای تحمل بار های شعاعی و محوری مناسب می سازد.

5.رولبرینگ های مخروطی : این برینگ ها دارای شیار مخروطی در حلقه بالایی و پایینی بوده و جزء غلتشی نیز در آنها به شکل مخروطی می باشند.

6.رولبرینگ های استوانه ای کف گرد :این رولبرینگ ها برای تحمل بارهای محوری سنگین مناسب هستند.

7.رولبرینگ های سوزنی کف گرد :این برینگ ها قادر به تحمل بار محوری سنگین می باشد .

رولبرینگ ها در اصل همان بلبرینگ ها می باشند با تفاوت اینکه در بلبرینگ ها از ساچمه و رولبرینگ ها از غلطک ها استفاده می شود .

انواع بلبرینگ

کاربرد بلبرینگ ها و رولبرینگ ها‌ی نسوز

کاربرد بلبرینگ ها و رولبرینگ ها‌ی نسوز:

در بلبرینگ و رولبرینگ نسوز بلبرین دما بالا علاوه بر اینکه عمر بالایی دارد نیاز به روانکاری مجدد این نوع بلبرینگ ندارد و روانکاری در بلبرینگ و رولبرینگ‌های دما بالا با قابلیت تحمل دمای بالا بر پایه گرافیت انجام میشود که در طول عمر مفید بلبرینگ دما بالا یک لایه نازک فیلم بین غلطتنده ها و قفسه ایجاد کرده که سایش را بطور موثر کاهش میدهد .

فروش تخصصی بلبرینگ نسوز
قیمت بلبرینگ دما بالا

کاربرد بلبرینگ ها و رولبرینگ ها‌ی نسوز

کلاس بیرینگ های نسوز

کلاس بیرینگ های نسوز به شرح ذیل میباشد:
در ۳ کلاس مختلف بیرینگ های نسوزVA201 , VA208بیرینگ های نسوز , بیرینگ های نسوزVA228 تولید میشود که علاوه بر ظاهر متفاوت تفاوت های دیگری دارند .
عرضه تمام سه کلاس برینگ نسوز بابرند skf در ابتکار صنعت.
ابتکار صنعت بورس انواع بلبرینگ دما بالا.

سیبک فرمان چیست ؟

بلبرینگ چشمی یل همان سیبک همانند گوی فلزی قرارگرفته داخل کاسه میباشد کدارای آب بندی مناسب میباشد و باید توجه داشت سیبک بلبرینگ چشمی که امروزه برای خوردرو تولید میشود نیازی به نگهداری ندارد و در صورت خرابی میتوان این نوع از بلبرینگ را کاملا تعویض کرد که این مورد در قدیم برای خودروها مشکل ساز بود و باید تعمیر و نگهداری میشد.
فروش بلبرینگ چشمی و انواع بلبرینگ در بلبرینگ ابتکار صنعت
قیمت انواع بلبرینگ در بورس بلبرینگ صنعتی و چشمی ابتکار صنعت

I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved