نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
شرکت تولیدی دل آران روز
دفعات بازدید : 61811
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 61811

کلینر 517

کلینر 517 کلينر 517 معادل Cold wash

كلينر 517 يك دترجنت كامل جهت شستشوي روغن ،گريس و آلودگي هاي ناشي از موارد فوق مي‌باشد كه براحتي بر روي قطعه زمين و سطوح مختلف كارآئي داشته وآلودگي را به صورت امولسيون ازروي قطعه و سطوح جدا مي ‌‌كند.
كلينر 517 را به چند طريق مي ‌توان مصرف نمود
الف - مي توان مقدار مناسب از كلينر 517 را با برس برروي بدنه يا سطوح آلوده با قلم ماليده پس از 15تا30دقيقه با آب شستشو داد. خروج يك ماده شيري رنگ از سطح باعث تميزي سطح يا قطعه شده و عاري از هر‌‌گونه آلودگي خواهد شد.
ب_ مي ‌‌توان ميزان مناسب 10 الي 30 از ماده فوق را با آب مخلوط نموده وقطعه را درون آن گذاشت . پس از مدتي قطعه عاري از آلودگي گرديده و پس از شستشو قابل استفاده مي‌باشد.
ج - مي توان ماده فوق را با دستگاه اسپري برروي قطعه يا سطوح پاشيده و پس از سه دقيقه با آب شستشو داد اگر از كلينر 517 به طريقه غوطه وري حالت ب استفاده مي‌شود مي ‌توان محلول را نگهداري كرد و سپس‌‌‌‌ از آن استفاده مجدد نمود.
د - جهت شستشوي مخازن آلوده به مواد نفتي روغني وغيره مي توان مخزن را تا 20 حجم آن آب ريخت ، سپس به ميزان 10 الي 20 حجم مخزن ،كلينر 517 ريخته و با پمپ كردن امولسيون بوجود آمده به ديواره يا اضافه كردن آب تا پرشدن تانك عمل شستشو را ادامه داد. شستشوي تانك بستگي به ميزان آلودگي2 الي 24 ساعت طول خواهد كشيد . سرعت عمل در پاك كردن آلودگي هاي ناشي از روغن ،گريس و غيره با اين ماده غير قابل تصور است.
موارد ايمني
تركيبات كلينر 517 شامل هيدروكربور سبك دترجنت مي‌باشد و هيچگونه اثر خورندگي بر روي قطعات حتي آلمينيومي ندارد.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved