نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تابلو فرمان آسانسور داتیس
دفعات بازدید : 42456
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42456

تابلو فرمان آسانسور دو سرعته

تابلو فرمان آسانسور دو سرعته اتصالی در ولتاژهای خروجی تابلو فرمان آسانسور به حضوص در هنگام نصب گهگاه به وجود می آید. اگر این اتصالی منجر به سوختن فیوز شود، در سرعت نصب وقفه ایجاد می کند چراکه نیاز به تعویض فیوز وجود دارد. در برخی موارد نیز تشخیص مکان اتصالی به سختی امکان پذیر است. کلیه تابلو فرمانهای داتیس، مجهز به فیوز دیجیتال الکترونیکی 24 ولت بر روی مسیر شاسی ها و نمراتورها و فیوز دیجیتالی 110 ولت بر روی مدار سری استپ می باشند.
خلاصه سازی مزایای کلیدی

قطع ولتاژ24V یا 110V در صورت تشخیص اتصالی و وصل مجدد آن، بعد از گذشت زمان مشخص
عدم ایجاد وقفه در نصب در هنگام بروز اتصالی
کمک به تشخیص سریع مکان اتصالی
سرعت بسیار بالا در تشخیص و قطع ولتاژ، جهت جلوگیری از آسیب به دیگر قسمتهای مدار

سیستم کنترل
تابلو فرمان آسانسور 4 عدد خروجی مستقل 24 ولت ایجاد می نماید. XVL برای تغذیه جعبه رویزیون و شاسی داخل کابین، VLL جهت تغذیه شاسی و نمراتور طبقات، G2251 جهت تغذیه سنسورها و V24 جهت تغذیه بردهای داخلی تابلو فرمان. بدین ترتیب برای هر یک از این خروجی ها با توجه به جریان مورد نیازشان فیوزهای تعبیه گشته است و به تشخیص اتصالی و مکان آن کمک می نماید. بر روی خروجی 110 ولت تابلو فرمان نیز فیوز دیجیتال تعبیه گشته است که با سرعت بالا اتصالی را تشخیص می دهد و برای قطع آن اقدام می نماید.
در برخی موارد پس از نصب تابلو فرمان به دلیل جابجایی فاز عدم توالی فازها آسانسور از فعالیت باز می ایستد. جهت جلوگیری از این مورد کلیه تابلوفرمانهای داتیس مجهز به سیستم اصلاح فاز هوشمند می باشند. این سیستم با طراحی مهندسی دقیق و با رعایت کلیه نکات ایمنی از خلل در عملکرد آسانسور در زمان جابجایی فاز جلوگیری می کند.
خلاصه سازی مزایای کلیدی

عملکرد صحیح آسانسور در زمان جابجایی فاز
عدم نیاز به حضور سرویسکار در زمان جابجایی فاز
سرعت بالا در تشخیص جابجایی فاز و اصلاح آن
رعایت کلیه نکات ایمنی و انجام عملیات با ایمنی بالا

سیستم کنترل
با تشخیص جابجایی فاز و اصلاح آن به صورت هوشمندانه حرکت آسانسور به حالت طبیعی را موجب می شود و پیغام هشدار Phase Reverse Warning را بر روی LCD قابل مشاهده می سازد.
نحوه پیاده سازی
این عملیات به صورت کاملا" خودکار توسط تابلو فرمان آسانسور انجام می شود، در این حالت LED زرد مربوط به جابجایی فاز در برد چشمک می زند.
اگر مسافری در داخل کابین بر روی شاسی اشتباه کلیک کند، مجبور خواهد بود زمان ایست و حرکت مجدد را منتظر بماند. تابلو فرمان آسانسور داتیس مجهز به سیستمDouble Click Canceling می باشد و در صورت نیاز مسافر می تواند با دو بار کلیک بر روی شاسی اشتباه آن را حذف نماید.
در بسیاری از پروژه ها کابین بیش از یک درب برای ورود و خروج مسافران دارد. تابلو فرمان آسانسور به صورت پیش فرض قابلیت کنترل دو درب را به صورت کاملا" مجزا دارا می باشند. این سیستم به صورت نرم افزاری بوده و نیازمند هیچگونه تغییرات سخت افزاری نمی باشد.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved