نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دستگاه کپی
دفعات بازدید : 593732
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 593732

کونیکا مینولتا بیزهاب

کونیکا مینولتا بیزهاب شرکت کونیکا مینولتا شرکت الکترونیکی ژاپنی است، که در زمینه تولید تجهیزات اداری، ابزارهای هنرهای تجسمی، تجهیزات تصویربرداری پزشکی و ابزارهای اندازه‌گیری فعالیت می‌نماید.
شرکت کونیکا مینولتا در سال ۲۰۰۳ از ادغام دو شرکت کونیکا و شرکت مینولتا راه‌اندازی شد دفتر مرکزی این شرکت در منطقه مارونواوچی، چیودا، توکیو، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می‌شود. شرکت نیپون لایف با ۲٫۲۵٪ درصد و جی‌پی مورگان چیس با ۲٫۲۴٪ درصد از سهام کونیکا مینولتا، بزرگترین سهام‌داران آن، به‌شمار می‌آیند.
دستگاه کونیکامینولتا دارای امکانات بیشماری می باشد که در ذیل به برخی از این امکانات می پردازیم

1- امکان اتصال به پورت USB با استفاده از این امکان می توان به راحتی دستگاه کپی کونیکا را به کامپیوتر متصل نمود و از این دستگاه به عنوان یک پرینتر با تمام ویژگی های مطلوب آن بهره مند شد .

2- قابلیت Sort دیجیتال و مکانیکی این دستگاه دارای قابلیت سورت هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مکانیکی را دارا می باشد .

3- دارای ADFبا استفاده از این قابلیت هم می توان به صورت همزمان دو طرف سند را اسکن نمود.

4- قابلیت مشخص کردن موقعیت اسکن با استفاده از این قابلیت می توان به راحتی سند مورد نظر را در فایل اسکن نمود .

5- اسکنر رنگی این دستگاه دارای قابلیت اسکن به صورت رنگی نیز می باشد.

6- استفاده در شبکه این دستگاه را می توان در شبکه با استفاده از کابل شبکه Share نمود تا تمام دستگاه های موجود در شبکه بتوانند به دستگاه کپی کونیکا متصل شده و علاوه بر گرفتن خروجی فایل به صورت پرینت شده بتوان از مستندات لازم اسکن نیز تهیه نمود .

دستگاه کپی کونیکا مینولتا یک دستگاه کپی فوق حرفه ای و با امکانات بیشمار می باشد و از این دستگاه در انواع مختلف کاربردها می توان استفاده نمود . از دستگاه کپی کونیکا مینولتا علاه بر کپی به صورت سیاه و سفید می توان در کپی رنگی نیز استفاده نمود و از جمله مواردی که در دو منظوره بودن این دستگاه علاوه بر کپی سیاه سفید می توان نسخه ها را به صورت رنگی چاپ نمود وجود Image مشکی می باشد که استفاده از آن سبب شده تا این دستگاه از دستگاه های هم نسل خود قدری بزرگتر باشد . در سیستم کپی رنگی آن تصویر توسط سیستم لیزری پردازش می گردد و در برخی از مدل های آن دیگر نقص و یا برخی از ضعف های وجود LED به صورت کامل برطرف گردیده است .

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved