نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دستگاه کپی
دفعات بازدید : 597575
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 597575

انتخاب دستگاه کپی مناسب

انتخاب دستگاه کپی مناسب با توجه به گستردگی و تعدد دستگاه کپی از برند گرفته تا کارکرد سه معیار زیر بصورت تجربی برای خرید دستگاه کپی پیشنهاد میشوند

@1.انتخاب سرعت دستگاه کپی#
دستگاه کپی هایی که در دفترهای کار استفاده میشوند رینج سرعت 20-85 برگ در دقیقه رادارند که رینج بسیار گسترده ای میباشد. انتخاب سرعت بر اساس تعداد کپی مورد نظر شما که خود تابعی از نوع فعالیت شما و تعداد پرسنل دفتر شما است دارد. برای دفاتر فنی و مراکز دانشگاهی که بصورت انبود و پیوسته نیاز به استفاده از دستگاه کپی دارند سرعتهای بالاتر مقرون بصرفه تر است و برای دفاتری که پرسنل کمتر دارند و از دستگاه کپی بندرت استفاده میکنند انتخاب سرعت های پایین تر پیشنهاد میشود.

@2. دستگاه کپی رنگی و یا سیاه سفید#
خرید یک دستگاه کپی رنگی برای دفاتری که صرفا از دستگاه کپی برای کارهای دفتری و اسناد و مدارک استفاده میکنند هدر دادن هزینه و افزایش هزینه حفظ و نگهداری است. بنابراین قبل از اینکه تصمیم خود را برای خرید دستگاه کپی بگیرید نیاز خود را کاملا بررسی نمایید تا مجبور به پرداخت هزینه بالا و بی بهره نشوید.

@3. چه قابلیتهایی را از یک دستگاه کپی نیاز دارید؟#
امروزه دستگاه کپی ها قابلیت های متعددی دارند اما باید در نظر داشت دستگاه های چند منظوره نسبت به دستگاههای تک منظوره طول عمر و راندمان کمتری دارند . بنابراین اگر تصور میکنید نیاز شما معطوف به گرفتن کپی است از خرید دستگاه های چند منظوره خودداری نمایید.

برخی از آپشنها و آیتمهای مهم بقرار زیر هستند.

- قابلیت ارسال و دریافت فکس
- تعداد کاغذی که در هربار میتوانید در دستگاه کپی قرار دهید
- چه معیارهای تمام کننده ای از دستگاه کپی انتظار دارید. معیارهای تمام کننده مثل منگنه کاری و صحافی هستند.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved