نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی مثلث
دفعات بازدید : 36504
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 36504

انواع شیرآلات صنعتی

انواع شیرآلات صنعتی شیر پروانه ای فولادی بین فلنجی
شیر آلات پروانه ای از جمله شیرآلات صنعتی مصرف در صنایع مختلف میباشند که به جهت باز و بسته شدن سریع یکی از شیرهای پر مصرف در صنایع مختلف میباشد. شیرهای پروانه ای در سایزهای ۲ الی ۲۴ اینچ در دو نوع سیت کروم و سیت استیل مورد مصرف قرار میگیرند. شیرالات پروانه ای به گونهای طراحی شده اند که در هنگام باز بودن کامل شیر کمترین فشار ممکن را متحمل میگردند و بهترین شرایط برای گذر جریان و افت فشار را فراهم می آورند.
شیر توپی استنلس استیل فلنجدار
تامین و تدارک کلیه شیرهای استنلس استیل در مقاطع مختلف . این بازرگانی آماده ارایه کلیه خدمات فروش در زمینه شیرآلات استنلس استیل و اتصالات مربوطه میباشد. شیرآلات صنعتی استنلس استیل از جمله شیرهای مصرفی در کلیه صنایع میباشند که به جهت نوع آلیاژ آنها عموما در صنایع چون نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع غذایی به کار برده می شوند. این شیرآلات در انواع گیت ولو , گلوب ولو , بال ولو , چک ولو در متریالهای ۳۲۱/۳۱۶/۳۰۴ در پروژه های مختلف به تناوب مورد استفاده قرار میگیرند. شیرآلات استیل در انواع دنده ای و فلنجدار در کلاسهای ۱۵۰/۳۰۰/۶۰۰/۸۰۰ و در سایزهای 2/1 الی ۲۴ اینچ در برندهای متفاوت محصولات کشورهای اروپایی و آسیایی بسته به حساسیت پروژه ها مورد استفاده قرار میگیرند .
شیر فلکه کشویی چدنی
شیر فلکه وسیله ای برای تنظیم میزان عبور سیال از یک گذرگاه٬ که باز٬ بسته و یا ما بین این دو حالت قرارمیگیرد و اجازه ی عبور سیال را به صورت مکانیکی صادر می کند. کلمه شیر فلکه از کلمه انگلیسی Valve در زبان انگلیسی مشتق شده که به معنای گلوگاه می باشد.جنس شیر فلکه ها در بازار به عنوان فاکتور بسیار مهمی در انتخاب موثر است و باعث تفاوت قیمت فاحشی میشود.

کاربرد
در جهت انتقال آب سرد و گرم فشار قوی در تاسیسات موتورخانه ها،کارخانجات،نیروگاهها و صنایع نفت می‌باشد. محدوده کاربرد شیر کشویی زبانه چدنیفلزی و پلاستیکی در تأسیسات آبرسانی و آب گرم تا ۸۰ درجه سانتی گراد بالای صفر میباشد. این نوع از شیرآلات صنعتی از لحاظ سایز و نوع عملکرد به انواع مختلفی تقسیم می شوند.قطر شیر فلکه ها از چند دهم میلیمتر تا چند متر قابل تغییر می باشد.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved