نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ارشام بکسل
دفعات بازدید : 250228
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 250228
اتصالات کروزبی
,واردکننده,تولید کننده,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55426042
021-55426043
info@arshamboxel.com

اتصالات کروزبی

(crosby group)

ارشام بکسل واردات و فروش انواع اتصالات کروزبی ساخت کشور امریکا. اتصالات کروزبی گسترده ترین، با امنیت ترین، سبک ترین و پرمصرفترین نوع اتصالات زنجیر و سیم بکسل در دنیا به شمار می روند که در شکل ها و استاندارد های مختلف و با تنسایل بسیار متنوعی عرضه می شوند. اتصالات کروزبی مورد تایید صنایع سنگین دفاعی، نظامی و دریایی ایالات متحده آمریکا، ناوگان دریایی انگلستان و بسیاری از صنایع سنگین وحساس معتبر جهانی می باشد. شایان ذکر است تنوع اتصالات کروزبی چه از نظر شکل و چه از نظر ظرفیت کاری بیش از هر برند دیگری در دنیا می باشد.

اتصالات کروزبی

دسته بندی اتصالات کروزبی

اتصالات کروزبی در سه دسته کلی اتصالات سیم بکل، اتصالات زنجیر و اتصالات مشترک سیم بکسل و زنجیر دسته بندی می شوند. شایان ذکر است که گروه مهندسی کروزبی همواره به دو منظور افزایش سرعت اتصالا و افزایش استحکام و کیفیت اتصال در حال طراحی و تولید انواع جدید از اتصالات کروزبی در زمینه های مختلف لیفتینگ، اتصالات جرثقیل های سقفی و حمل اشیا خاص مثل ورق های فلزی، انواع و شکل های مختلف پالت و بشکه می باشد و از این حیث این شرکت معتبر چند سر و گردن از دیگر تولید کننده گان در این صنعت بالا تر می باشد. اتصالات کروزبی در زمینه سیم بکسل شامل انواع سوکت، انواع بست بکسل، انواع شگل، انواع مهارکش و از اتصالات پر مصرف کروزبی در زمینه زنجیر می توان به انواع قلاب، قلاب دانه گیر، بشکه گیر و ورقگیر اشاره نمود.

ویژگی های اتصالات کروزبی

1. اکثر اتصالات کروبی با ضریب امنیتی 5 به 1 و گاهی 4 به 1 برای قلاب های دانه گیر تولید می شوند که ضریب امنیتی بسیار مناسب و مطمئنی برای صنایع حساس و خطرناک لیفتینگ به شمار می رود.
2. اتصالات کروزبی دارای مراحل بسیار دقیق طراحی، فورج و عملیات حرارتی بسیار حساس و دقیق هستند که این امر موجب بالا رفتن تنسایل و سختی با وجود وزن کم محصولات می باشد. این بدان معناست که اتصالات کروبی در وزن برابر محصول نسبت به برندهای دیگر تنسایل و سختی بالاتر و از استحکام بیشتری برخوردار هستند.
3. کلیه اتصالات کروزبی بصورت تک تک پس از تولید مورد آنالیز شیمیایی کیفیت و تست تنسایل قرار میگیرند که نسبت به برندهای دیگر از اطمینان بالاتری برخوردار هستند.
4. اتصالات کروزبی دارای کلیه استانداردهای مرتبط بین المللی از DIN, ASTM, ABS, NRC, Lloyds , ISO می باشند.

دیگر محصولات
هوک کروزبی
هوک کروزبی
اتصالات آمریکایی
اتصالات آمریکایی
قلاب کروزبی
قلاب کروزبی
اتصالات کروزبی امریکا
اتصالات کروزبی امریکا
بست بکسل کروزبی
بست بکسل کروزبی
بازگشت به اتصالات کروزبی
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید زنجیر بار برداری فولادی و استیل
نانوتجارت زنجیر فولادی خشکه بار برداری
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved