نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
خانم مهندس رحیمی
دفعات بازدید : 20919
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20919
سنباده چتری M112 توسکا
,واردکننده,تولید کننده,عمده فروش,خرده فروش
غرب‌ تهران
021-66069961
89776902
info@toska.ir

سنباده چتری M112 توسکا

(Flap Wheel -M112)

این سنباده ها بهترین ابزار برای سایش و از بین بردن خطوط جوش و سطوح ناهموار می باشد و در جاییکه سنگ ساب عملا کارایی لازم را نداشته باشد، مثل سایش فلزات نرم، فلزات سخت و رنگین آلومینیم، سرب، قلع، برنج و… پلاستیک، فایبر گلاس، لاستیک، سنباده های پره ای ساب به سهولت این کار را انجام می دهند و چون در حین کار گرمای کمتری ایجاد می کند بنابر این از سوختن و تغییر رنگ محل سایش جلوگیری می شود.
این محصول از رشته های نازک سنباده تشکیل شده که دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای میباشد، این ویژگی مزیت اصلی این محصول به شمار میرود.این مزیت قابلیت سنباده زنی و پرداختکاری فوق العاده سطوح منحنیٰ،نامنظم،تخت شیاردار،منحنی شیاردار و... را فراهم میکند.ین محصول در کشورهای اروپایی در اکثر صنایع از قبیل چوب و مبلمانپرداخت سطوح منبت کاری شده ، شیاردار و پله دار ،صنایع فلزیقطعات و صفحات مشبک و سوراخدار،پرداختکاری مخازن و دیگ های بخار و ... و غیره مورد استفاده قرار دارد و هرروزه به روند افزایش کارایی این محصول در صنایع گوناگون اضافه میگردد.
این محصول در کیفیت و سهولت پرداختکاری محصولات در اکثر شرکت های اروپایی تاثیرات گسترده ای داشته .
امیدواریم صنعتگران کشور عزیزمان ایران با استفاده ازاین محصول بتوانند از بعد کیفیت و سهولت ؛ پرداخت سطح محصولات خود در کنار رقبای تراز اول اروپایی خود قرار گیرند.
سنباده نواری، سنباده تسمه ای، سنباده پشت کرکی، سنباده پشت چسب دار، سنباده چتری هزارلا، سنباده چتری انگشتی، سنباده چتری M112، سنباده فلاپ دیسک، سنباده حلقوی، سنباده دیسک پره ای، سنباده ترمز سطح توسکا

جنس : سنباده
نوع : چتری

سنباده چتری M112 توسکا
دیگر محصولات
سنباده نواری
سنباده نواری
سنباده دیسکی
سنباده دیسکی
سنباده چتری انگشتی
سنباده چتری انگشتی
سنباده ترمز سطح توسکا
سنباده ترمز سطح توسکا
سنباده چتری هزارلا
سنباده چتری هزارلا
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved