نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
صنایع پیچ و مهره آژاکس تولید پیچ و مهره شش گوش و استاد بولت با کیفیت و طبق استاندارد های معتبر جهانی و ارائه مشاوره فنی قبل از خرید
دفعات بازدید : 370792
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 370792

انتخاب پیچ شش گوش - هگز بولت

انتخاب پیچ شش گوش - هگز بولت پیچ های شش گوش به عنوان پیچ استاندارد صنعت پرکاربردترین نوع پیچ در زمینه صنایع مختف و سازه ها می باشند. از انجا که این پیچها قطر ، جنس ، روکش و ساختار متنوعی هستند انتخاب جنس پیچ بسته به نوع کارکرد اولین قدم در انتخاب پیچ مناسب میباشد.

پیچ ها معمولا بر اساس شرایط محیطی که در آن قرار میگیرند چوشش های متنوعی از روی تا کروم و برنز دارند که هریک سختی متفاوتی در مقابل رطوبت ، دما و تاثیر همزمان آنها دارد.

پیچ های بدون روکش سیاه با پوشش روغن - خشکه - معمولا قیمت پایین تری دارند و مقاومت کمتری در مقابل رطوبت دارند در نتیجه طول عمر کمتری دارند. البته باید در نظر داشت که با وجود مقاومت کم این پیچ در برابر رطوبت مقاومت حرارتی مطلوبی دارد که برای مناطق خشک بسته به نوع کارکرد مناسب هستند.

در مناطق مرطوبتر از پیچ هایی استفاده میشود که یا پوشش مقومی داشته باشند مثل پیچ با روکش روی ، پیچ گالوانیزه گرم ، پیچ های با روکش کروم و یا پیچ های استیل که بدون نیاز به روکش در برابر رطوبت زنگ نمیزند.

در هر حال انتخاب پیچ در هر صنعت یک امر کاملا فنی میباشد که با در نظر گرفتن ویژگی ها و شرایز استفاده انتخاب میشود . این در حالی است که از میان انواع متنوع پیچ ، پیچ هگزاگون شش گوش مناسب ترین انتخاب برای صنایع ماشین ساری ، دریایی و اتصالات مکانیکی میباشد.






مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved