نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
صنایع پیچ و مهره آژاکس تولید پیچ و مهره شش گوش و استاد بولت با کیفیت و طبق استاندارد های معتبر جهانی و ارائه مشاوره فنی قبل از خرید
دفعات بازدید : 370625
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 370625

انواع عمومی پیچ

انواع عمومی پیچ @دسته بندی عمومی پیچ ها#
پیچ ها بعنوان پرکاربرد ترین قطعه صنعتی با کاربرد نامحدود در انواع صنایع دسته بندی های بسیار متنوعی دارد. پیچ ها را در کل بر اساس شکل ظاهری ، کاربرد ، پوشش و بر اساس نوع ابزار بست و باز کردن آنها دسته بندی میکنند.

@دسته بندی جزئی و فنی پیچ ها#
دید مهندسی در مورد پیچ ها که منجر به انتخاب مناسب پیچ میشود یک دید بسیار دقیق در واحد متریک بین المللی و یا سیستم آمریکایی میباشد. از آنجا که پیچ بعنوان یک قطعه صنعتی کوچک با معیارهای امنیتی بسیار بالا میباشد معمولا تهیه یک طرح و اسکچ مهندسی جهت تولید پیچ اجباری میباشد. مهمترین ابعاد مطرح پیچ ها گام که فاصله طولی رزوه ها ، قطر داخلی که قطر مفتول داخلی پیچ و قطر خارجی پیچ که فاصله عرضر گامها و رزوه ها است.

@پیچ شش گوشه#
این پیچ ها بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف بالاخص صنایع سنگین و صنعت ساختمان دارند. این پیچها گاها تمام رزوه و گاهی تا طول معینی رزوه میشوند و از پوشش های مختلف روی ، کروم و همچنین از جنس هاس مختلف ساخته می شوند.

@پیچ چوب#

این نوع پیچ از رزوه های درشت تشکیل شده که معمولا برای محکم کردن دوسطح بر روی یکدیگر استفاده میشود . این پیچ برای پلاستیک و الیاف نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

@پیچ آهن #
این پیچ از نوک بسیار تیز و رزوه های تیز و کوتاه استفاده شده تا مستقیما برای ورود به ورقهای آهنی مورد استفاده قرار گیرد . از این پیچ ها برای سطوح نرمتر مثل پلاستیک ، فایبرگلاس و پوب نیز استفاده میشود.

@پیچ ماشینی#
این پیچ معمولا در سطوح سوراخ شده با دریل و معمولا همراه با مهره مورد استفاده قرا میگیدرد.

@پیچ آلن#
این پیچها معمولا در طول هلی بلند ساخته میشوند و کاربردی شبیه به پیچ ماشینی دارند با این تفاوت که از آچر سوکت و یا آچار آلن برای محکم کردن آنها استفاده میشود.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved